اطلاعیهها
- 1403/02/16 برگزاری صبحانه کاری مواجهه بالینی در عصر تکنولوژی: از گوشی پزشکی به صفحه نمایش
- 1403/02/16 برگزاری کنفرانس جهانی حقوق سلامت با شرکت نماینده ای از دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1403/02/16 انتخاب واحد دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی نیمسال تحصیلی سال 03-1402
- 1403/02/16 شروع ثبت نام تک دروس ( طب ایرانی- حوادث و بلایا- بیمه سلامت ) نیمه اول سال 1403
- 1403/02/14 حضور فعال و برپایی غرفه ارائه دستاوردها و عملکرد حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی هوشمند در همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
- 1403/02/13 بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
- 1403/01/16 روز جهانی قدس
- 1403/01/12 شهادت امام علی (ع)
- 1403/01/11 اعمال شب قدر چیست؟ ذکر معروف شب قدر
- 1403/01/11 شهادت امام شیعیان حضرت علی (ع)
اهداف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
- برقراری ارتباط با موسسات و سازمان های معتبر اعتبار بخشی و رتبه بندی دانشگاه های جهان
- پیاده سازی اعتبار بخشی بین المللی سازمانی در دانشگاه
- اجرای فرایند خودارزیابی
وظایف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
وظایف واحد اعتباربخشی دانشگاه عبارتند از:
- شناسایی مراکز اعتباربخشی بینالمللی
- تدوین آئیننامه اعتباربخشی معاونت امور بینالملل بر اساس استانداردهای مصوب
- اعتباربخشی دانشگاههای علوم پزشکی داخلی در مناطق آمایش برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی مؤسسات خصوصی برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی ظرفیتهای بینالمللی مجازی کشوری
- اقدام برای کسب اعتباربخشی بینالمللی آموزشهای دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- ارائه خدمات مشاورهای اعتباربخشی به سایر دانشگاهها و مراکز آموزش مجازی
- آموزش و آشناسازی تیم خودارزیابی و سایر افرادی که در زمینه اعتبار بخشی فعالیت دارند در خصو ص استانداردها و شاخصهای اعتبار بخشی و تضمین کیفیت
- آشناسازی واحدهای تابعه و افراد درگیر در رتبه بندی دانشگاه در خصوص مفاهیم ،روشها و فرایند رتبهبندی بین المللی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: