- 1404/02/23 ثبت نام ترم تابستان سال 1404 دانشگاه علوم پزشکی هوشمند (20 خرداد لغایت 3 تیرماه 1404)
- 1404/02/21 کارگاه تخصصی تصمیمگیری چندمعیاره هوشمند در پزشکی برگزار میشود
- 1404/02/20 هوش مصنوعی و بینایی انسان؛ از پردازش دادگان تا مداخلات بالینی
- 1404/02/20 جدیدترین دستاوردهای حوزه هوشمصنوعی در«دومین کنگرهی بین المللی هوشمصنوعی در علوم پزشکی» ارائه میشود
- 1404/02/20 کمبود حجم داده ها یکی از چالش های دریافت نتایج صحیح از هوش مصنوعی است
- 1404/02/16 لزوم همکاری متخصصان هوش مصنوعی و داروسازان جهت تسهیل فرآیند فرمولاسیون دارویی
- 1404/02/16 دعوت از شرکت های هوش مصنوعی جهت مشارکت در این کنگره
- 1404/02/16 کارگاه تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت مراقبتهای بهداشتی» برگزار میشود
- 1404/02/15 دعوت از محققان و علاقه مندان پزشکی و هوشمصنوعی برای حضور در این کنگره
- 1404/02/15 برگزاری کارگاه تخصصی با محوریت نظام حمایتی شرکتهای دانشبنیان و ظرفیتهای قانونی در حمایت مالیاتی
معرفی مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
تعاملات بینالمللی دانشگاهی تنها در صورت هماهنگی با استانداردهای جهانی امکانپذیر است. با توجه به تاکید دانشگاه بر ضرورت برقراری این تعاملات و تلاش برای حضور در رقابتهای بینالمللی در عرصه دانشگاهی، تدوین و پیادهسازی برنامه عملیاتی بازاریابی بینالمللی(کوتاهمدت، بلندمدت و میانمدت)و همچنین شناسایی و بررسی سازمانهای فعال علاقمند به همکاری از جمله وظایف مدیریت بازاریابی میباشد.
اعتباربخشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فرایندی است که بر اساس آن عملکرد موسسات آموزش عالی یا دوره های آموزش عالی توسط یک سازمان مجاز مورد ارزشیابی قرار می گیرد. موسسات آموزش عالی در صورت اجرای استانداردهای تعیین شده و رعایت حداقل امتیاز مورد نظر توسط سازمان ارزشیابی کننده، معتبر شناخته خواهند شد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: