- 1404/02/17 ثبت نام ترم تابستان سال 1404 دانشگاه علوم پزشکی هوشمند (20 خرداد لغایت 3 تیرماه 1404)
- 1404/02/16 دعوت از شرکت های هوش مصنوعی جهت مشارکت در این کنگره
- 1404/02/16 کارگاه تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت مراقبتهای بهداشتی» برگزار میشود
- 1404/02/15 دعوت از محققان و علاقه مندان پزشکی و هوشمصنوعی برای حضور در این کنگره
- 1404/02/15 برگزاری کارگاه تخصصی با محوریت نظام حمایتی شرکتهای دانشبنیان و ظرفیتهای قانونی در حمایت مالیاتی
- 1404/02/15 برگزاری سمپوزیوم نقش مدلهای زبانی بزرگ بهعنوان دستیار آموزشی نوین در آموزش علوم پزشکی در بیست و ششمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
- 1404/02/15 برگزاری کارگاه تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در رابطهای مغز-رایانه
- 1404/02/14 برگزاری کارگاه تخصصی: تجزیه و تحلیل تصاویر پزشکی با استفاده از یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق
- 1404/02/13 کارگاه تخصصی: بهبود میکرولرنینگ با هوش مصنوعی؛ سفارشیسازی محتوای یادگیری غوطهور برای تجربیات یادگیری بهینه
- 1404/02/13 فناوریهای شفاف، قابل اطمینان، بدون سوگیری و ایمن در هوش مصنوعی برای پزشکی (همراه با مثالهای کاربردی)
معرفی مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
تعاملات بینالمللی دانشگاهی تنها در صورت هماهنگی با استانداردهای جهانی امکانپذیر است. با توجه به تاکید دانشگاه بر ضرورت برقراری این تعاملات و تلاش برای حضور در رقابتهای بینالمللی در عرصه دانشگاهی، تدوین و پیادهسازی برنامه عملیاتی بازاریابی بینالمللی(کوتاهمدت، بلندمدت و میانمدت)و همچنین شناسایی و بررسی سازمانهای فعال علاقمند به همکاری از جمله وظایف مدیریت بازاریابی میباشد.
اعتباربخشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فرایندی است که بر اساس آن عملکرد موسسات آموزش عالی یا دوره های آموزش عالی توسط یک سازمان مجاز مورد ارزشیابی قرار می گیرد. موسسات آموزش عالی در صورت اجرای استانداردهای تعیین شده و رعایت حداقل امتیاز مورد نظر توسط سازمان ارزشیابی کننده، معتبر شناخته خواهند شد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: