اهداف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی

 

  • برقراری ارتباط با موسسات و سازمان های معتبر اعتبار بخشی و رتبه بندی دانشگاه های جهان
  • پیاده سازی اعتبار بخشی بین المللی سازمانی در دانشگاه
  •  اجرای فرایند خودارزیابی

 

 

وظایف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی

 

وظایف واحد اعتباربخشی دانشگاه عبارتند از:

 

  • شناسایی مراکز اعتباربخشی بین‌المللی
  • تدوین آئین‌نامه اعتباربخشی معاونت امور بین‌الملل بر اساس استانداردهای مصوب
  • اعتباربخشی دانشگاه‌های علوم پزشکی داخلی در مناطق آمایش برای برگزاری آزمون‌های بین‌المللی
  • اعتباربخشی مؤسسات خصوصی برای برگزاری آزمون‌های بین‌المللی
  • اعتباربخشی ظرفیت‌های بین‌المللی مجازی کشوری
  • اقدام برای کسب اعتباربخشی بین‌المللی آموزش‌های دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای اعتباربخشی به سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش مجازی
  • آموزش و آشناسازی تیم خودارزیابی و سایر افرادی که در زمینه اعتبار بخشی فعالیت دارند در خصو ص استانداردها و شاخص‌های اعتبار بخشی و تضمین کیفیت
  • آشناسازی واحدهای تابعه و افراد درگیر در رتبه بندی دانشگاه در خصوص مفاهیم ،روش‌ها و فرایند رتبه‌بندی بین المللی