اطلاعیهها
- 1403/02/04 شروع ثبت نام تک دروس ( طب ایرانی- حوادث و بلایا- بیمه سلامت ) نیمه اول سال 1403
- 1403/02/01 آغاز هفته سلامت 1403
- 1403/01/27 نشست علمی و صمیمانه گروه هوش مصنوعی با حضور دکتر بهراد نوعدوست دانشیار چشم پزشکی و علوم بصری دانشگاه یوتا
- 1403/01/16 روز جهانی قدس
- 1403/01/16 پیام تسلیت شهادت سرداران سرافراز اسلام و دعوت برای حضور در راه پیمایی روز قدس
- 1403/01/12 شهادت امام علی (ع)
- 1403/01/11 اعمال شب قدر چیست؟ ذکر معروف شب قدر
- 1403/01/11 شهادت امام شیعیان حضرت علی (ع)
- 1402/12/28 نشست مشورتی دبیرخانه شورای عالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی با جناب آقای حسنین ظفر بلوچ
- 1402/12/28 مجموعه کارگاه های تخصصی اصول و مبانی بیوانفورماتیک، سیستم بیولوژی و هوش مصنوعی در پزشکی دقیق
اهداف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
- برقراری ارتباط با موسسات و سازمان های معتبر اعتبار بخشی و رتبه بندی دانشگاه های جهان
- پیاده سازی اعتبار بخشی بین المللی سازمانی در دانشگاه
- اجرای فرایند خودارزیابی
وظایف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
وظایف واحد اعتباربخشی دانشگاه عبارتند از:
- شناسایی مراکز اعتباربخشی بینالمللی
- تدوین آئیننامه اعتباربخشی معاونت امور بینالملل بر اساس استانداردهای مصوب
- اعتباربخشی دانشگاههای علوم پزشکی داخلی در مناطق آمایش برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی مؤسسات خصوصی برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی ظرفیتهای بینالمللی مجازی کشوری
- اقدام برای کسب اعتباربخشی بینالمللی آموزشهای دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- ارائه خدمات مشاورهای اعتباربخشی به سایر دانشگاهها و مراکز آموزش مجازی
- آموزش و آشناسازی تیم خودارزیابی و سایر افرادی که در زمینه اعتبار بخشی فعالیت دارند در خصو ص استانداردها و شاخصهای اعتبار بخشی و تضمین کیفیت
- آشناسازی واحدهای تابعه و افراد درگیر در رتبه بندی دانشگاه در خصوص مفاهیم ،روشها و فرایند رتبهبندی بین المللی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: