• 1403/05/24 - 09:44
  • بازدید: 391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاونت بین الملل

پخش همزمان کنفرانس بین‌المللی انجمن آموزش پزشکی اروپا

 

معاونت امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، با همکاری دانشگاه‌های کلان مناطق آمایش آموزش عالی سلامت کشور، از تاریخ 5 تا 7 شهریورماه 1403، پخش همزمان کنفرانس بین‌المللی آموزش پزشکی 2024 AMEE را به‌صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. این کنفرانس که در شهر بازل سوئیس برگزار می‌شود، به‌طور همزمان از 16 شهر بزرگ ایران نیز پخش خواهد شد.

کنفرانس بین‌المللی آموزش پزشکی 2024 AMEE، یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی در عرصه آموزش پزشکی است که با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی و تبادل تجربیات در سطح بین‌المللی، به بررسی جدیدترین روش‌ها و چالش‌های موجود در این حوزه می‌پردازد. این رویداد علمی با حضور برجسته‌ترین اساتید و صاحب‌نظران جهانی، فرصتی منحصر به فرد برای فعالان و علاقه‌مندان حوزه آموزش پزشکی فراهم می‌آورد.

این کنفرانس به‌طور همزمان از دانشگاه‌های علوم پزشکی در 16 شهر بزرگ ایران پخش می‌شود. شهرهایی که میزبان پخش همزمان این رویداد علمی هستند، شامل گیلان، مازندران، تبریز، کرمانشاه، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد، کردستان، کاشان، یزد، زاهدان و شهید بهشتی در آذربایجان غربی می‌باشند.

برنامه کنفرانس شامل پنل‌های تخصصی و بحث‌های علمی در زمینه‌های مختلف آموزش پزشکی است. این پنل‌ها به‌طور ویژه به بررسی و تحلیل نوآوری‌ها، چالش‌ها و راهکارهای عملی در آموزش پزشکی تمرکز خواهند داشت. حضور کارشناسان برجسته و متخصصان بین‌المللی در این پنل‌ها، امکان تبادل نظر و یادگیری از تجربیات جهانی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد.

اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه آموزش پزشکی در ایران می‌توانند از این فرصت برای ارتقاء دانش و تبادل تجربیات استفاده کنند. با توجه به ظرفیت محدود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و بهره‌برداری از این همایش معتبر بین‌المللی به نشانی الکترونیک مراکز مطالعات و توسعه آموزش (EDC) دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه نمایند.

 

  • گروه خبری : امور بین الملل
کلمات کلیدی:

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور بین الملل: پنلهای خبرگان کنفرانس Amee2024

07 شهریور 1403

امور دانشگاهی:تقویم آزمون های پایانی ترم تابستان

03 مرداد 1403