• 1400/11/17 - 12:37
  • بازدید: 1107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر حسن زاده: دوره مدیریت خطر و بلایا و طب سنتی ماموریت ویژه دانشگاه علوم پزشکی مجازی است

دبیر شورای عالی برنامه ریزی، ما باید در بحث بین المللی سازی توسعه فردی اعضای هیات علمی و پرسنل را داشته باشیم.

WhatsApp Image 2022-02-06 at 12.59.38 PM

دبیر شورای عالی برنامه ریزی، ما باید در بحث بین المللی سازی توسعه فردی اعضای هیات علمی و پرسنل را داشته باشیم.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- دکتر غلامرضا حسن زاده، دبیر شورای عالی برنامه ریزی در جلسه مدیران گروههای آموزشی مجازی ، با تشکر و قدردانی از اقدامات گذشته دانشگاه علوم پزشکی مجازی بیان کرد: دانشگاه با اقدامی که برای ترم تابستانی در سال 98 داشت، در پاندمی کرونا باعث شد، دانشگاههای علوم پزشکی کشور دچار شوک نشود و آمادگی لازم را داشته باشد. همچنین راه اندازی سامانه آرمان دیگر اقدام ارزشمند این دانشگاه بود. این سامانه در توانمندسازی هیات علمی های جوان و دانشجویان علوم پزشکی نقش موثری دارد.

 

مدیر گروه مجازی آناتومی افزود: ماموریت ویژه دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دوره مدیریت خطر و بلایا و طب سنتی ماموریت ویژه دانشگاه علوم پزشکی مجازی است

 

و سعی شود در تولید متمرکز محتوای آموزشی به صورت مجازی با استفاده از تمامی اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور و بکار گیری توان بالقوه تمامی دانشگاهها صورت گیرد. وی اضافه کرد: ارائه تمامی محتواها با بالاترین کیفیت و استفاده از توانمندی دیگر دانشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه شود.

 

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای مباحث بین المللی سازی گفت: ما باید مبحث توسعه فردی اعضای هیات علمی و پرسنل را داشته باشیم. همه در هر حوزه ای که فعالیت دارند باید بین المللی فکر و رفتار کنند.

 

ایشان اذعان کرد: پزشکی خانواده بحث جدی و مورد نظر این دوره از وزارت بهداشت است پس، برنامه ریزی دقیق تری در این راستا انجام شود. همچنین در خصوص تفکر میان رشته ای و همگرایی رشته ها که می تواند به آموزش مجازی و سلامت جامعه کمک کند، دانشگاه علوم پزشکی مجازی باید نقش بیشتری را دراین راه ایفا کرده و آموزش مجازی و سلامت جامعه را در بر بگیرد. این آموزش ها باید به مدارس و خانواده ها راه پیدا کند.

  • گروه خبری : ریاست
کلمات کلیدی:

تصاویر

WhatsApp Image 2022-02-06 at 12.59.37 PM