اطلاعیهها
- 1401/12/28 گزارش کامل برگزاری کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی AMEE 2022 منتشر شد
- 1401/12/28 اولین جلسه ضبط محتوای آموزشی آناتومی به زبان انگلیسی برگزار شد
- 1401/12/28 برگزاری اولین دوره آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D.) یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
- 1401/12/28 مسابقات هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1401/12/15 ژورنال کلاب گروه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1401/09/09 تغییر تاریخ برگزاری کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1401/09/01 آگهی تجدید مناقصه عمومی تامین بخشی از نیروی انسانی
- 1401/07/13 اتاق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند راه اندازی شد
- 1401/07/09 عقد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام
- 1401/06/15 راه اندازی دورا پزشکی موضوع اصلی تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و استانداری هرمزگان
اهداف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
- برقراری ارتباط با موسسات و سازمان های معتبر اعتبار بخشی و رتبه بندی دانشگاه های جهان
- پیاده سازی اعتبار بخشی بین المللی سازمانی در دانشگاه
- اجرای فرایند خودارزیابی
وظایف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
وظایف واحد اعتباربخشی دانشگاه عبارتند از:
- شناسایی مراکز اعتباربخشی بینالمللی
- تدوین آئیننامه اعتباربخشی معاونت امور بینالملل بر اساس استانداردهای مصوب
- اعتباربخشی دانشگاههای علوم پزشکی داخلی در مناطق آمایش برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی مؤسسات خصوصی برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی ظرفیتهای بینالمللی مجازی کشوری
- اقدام برای کسب اعتباربخشی بینالمللی آموزشهای دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- ارائه خدمات مشاورهای اعتباربخشی به سایر دانشگاهها و مراکز آموزش مجازی
- آموزش و آشناسازی تیم خودارزیابی و سایر افرادی که در زمینه اعتبار بخشی فعالیت دارند در خصو ص استانداردها و شاخصهای اعتبار بخشی و تضمین کیفیت
- آشناسازی واحدهای تابعه و افراد درگیر در رتبه بندی دانشگاه در خصوص مفاهیم ،روشها و فرایند رتبهبندی بین المللی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: