اطلاعیهها
- 1403/07/04 برگزاری دور جدید آمادگی آزمون زبان MHLE در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1403/06/24 تمدید مهلت ارسال مقالات اولین کنگره بین المللی فارماکوژنتیک PharmacoGenetics Congress 2024
- 1403/06/10 چهارمین دوره مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1403/06/07 پنلهای خبرگان کنفرانس Amee2024
- 1403/05/31 تخصیص امتیاز توانمندسازی به شرکتکنندگان در برنامه پخش همزمان amee
- 1403/05/16 اطلاعیه لیست دانشگاه های محل آزمون ترم تابستان 1403 دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1403/05/03 تقویم آزمون های پایانی ترم تابستان
- 1403/05/03 ثبت نام در دوره فشرده آموزشی تقویتی-تکمیلی
- 1403/04/16 آزمون جامع دانشجویان دکترای تخصصی یادگیری الکترونیکی
- 1403/04/16 برگزاری آزمون پایان ترم تک دروس
اهداف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
- برقراری ارتباط با موسسات و سازمان های معتبر اعتبار بخشی و رتبه بندی دانشگاه های جهان
- پیاده سازی اعتبار بخشی بین المللی سازمانی در دانشگاه
- اجرای فرایند خودارزیابی
وظایف مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
وظایف واحد اعتباربخشی دانشگاه عبارتند از:
- شناسایی مراکز اعتباربخشی بینالمللی
- تدوین آئیننامه اعتباربخشی معاونت امور بینالملل بر اساس استانداردهای مصوب
- اعتباربخشی دانشگاههای علوم پزشکی داخلی در مناطق آمایش برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی مؤسسات خصوصی برای برگزاری آزمونهای بینالمللی
- اعتباربخشی ظرفیتهای بینالمللی مجازی کشوری
- اقدام برای کسب اعتباربخشی بینالمللی آموزشهای دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- ارائه خدمات مشاورهای اعتباربخشی به سایر دانشگاهها و مراکز آموزش مجازی
- آموزش و آشناسازی تیم خودارزیابی و سایر افرادی که در زمینه اعتبار بخشی فعالیت دارند در خصو ص استانداردها و شاخصهای اعتبار بخشی و تضمین کیفیت
- آشناسازی واحدهای تابعه و افراد درگیر در رتبه بندی دانشگاه در خصوص مفاهیم ،روشها و فرایند رتبهبندی بین المللی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: