- 1403/07/04 برگزاری دور جدید آمادگی آزمون زبان MHLE در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1403/06/24 تمدید مهلت ارسال مقالات اولین کنگره بین المللی فارماکوژنتیک PharmacoGenetics Congress 2024
- 1403/06/10 چهارمین دوره مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1403/06/07 پنلهای خبرگان کنفرانس Amee2024
- 1403/05/31 تخصیص امتیاز توانمندسازی به شرکتکنندگان در برنامه پخش همزمان amee
- 1403/05/16 اطلاعیه لیست دانشگاه های محل آزمون ترم تابستان 1403 دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1403/05/03 تقویم آزمون های پایانی ترم تابستان
- 1403/05/03 ثبت نام در دوره فشرده آموزشی تقویتی-تکمیلی
- 1403/04/16 آزمون جامع دانشجویان دکترای تخصصی یادگیری الکترونیکی
- 1403/04/16 برگزاری آزمون پایان ترم تک دروس
معرفی مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
تعاملات بینالمللی دانشگاهی تنها در صورت هماهنگی با استانداردهای جهانی امکانپذیر است. با توجه به تاکید دانشگاه بر ضرورت برقراری این تعاملات و تلاش برای حضور در رقابتهای بینالمللی در عرصه دانشگاهی، تدوین و پیادهسازی برنامه عملیاتی بازاریابی بینالمللی(کوتاهمدت، بلندمدت و میانمدت)و همچنین شناسایی و بررسی سازمانهای فعال علاقمند به همکاری از جمله وظایف مدیریت بازاریابی میباشد.
اعتباربخشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فرایندی است که بر اساس آن عملکرد موسسات آموزش عالی یا دوره های آموزش عالی توسط یک سازمان مجاز مورد ارزشیابی قرار می گیرد. موسسات آموزش عالی در صورت اجرای استانداردهای تعیین شده و رعایت حداقل امتیاز مورد نظر توسط سازمان ارزشیابی کننده، معتبر شناخته خواهند شد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: