- 1401/12/28 گزارش کامل برگزاری کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی AMEE 2022 منتشر شد
- 1401/12/28 اولین جلسه ضبط محتوای آموزشی آناتومی به زبان انگلیسی برگزار شد
- 1401/12/28 برگزاری اولین دوره آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D.) یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
- 1401/12/28 مسابقات هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1401/12/15 ژورنال کلاب گروه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1401/09/09 تغییر تاریخ برگزاری کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1401/09/01 آگهی تجدید مناقصه عمومی تامین بخشی از نیروی انسانی
- 1401/07/13 اتاق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند راه اندازی شد
- 1401/07/09 عقد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام
- 1401/06/15 راه اندازی دورا پزشکی موضوع اصلی تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و استانداری هرمزگان
معرفی مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
تعاملات بینالمللی دانشگاهی تنها در صورت هماهنگی با استانداردهای جهانی امکانپذیر است. با توجه به تاکید دانشگاه بر ضرورت برقراری این تعاملات و تلاش برای حضور در رقابتهای بینالمللی در عرصه دانشگاهی، تدوین و پیادهسازی برنامه عملیاتی بازاریابی بینالمللی(کوتاهمدت، بلندمدت و میانمدت)و همچنین شناسایی و بررسی سازمانهای فعال علاقمند به همکاری از جمله وظایف مدیریت بازاریابی میباشد.
اعتباربخشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فرایندی است که بر اساس آن عملکرد موسسات آموزش عالی یا دوره های آموزش عالی توسط یک سازمان مجاز مورد ارزشیابی قرار می گیرد. موسسات آموزش عالی در صورت اجرای استانداردهای تعیین شده و رعایت حداقل امتیاز مورد نظر توسط سازمان ارزشیابی کننده، معتبر شناخته خواهند شد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: