- 1403/02/04 شروع ثبت نام تک دروس ( طب ایرانی- حوادث و بلایا- بیمه سلامت ) نیمه اول سال 1403
- 1403/02/01 آغاز هفته سلامت 1403
- 1403/01/27 نشست علمی و صمیمانه گروه هوش مصنوعی با حضور دکتر بهراد نوعدوست دانشیار چشم پزشکی و علوم بصری دانشگاه یوتا
- 1403/01/16 روز جهانی قدس
- 1403/01/16 پیام تسلیت شهادت سرداران سرافراز اسلام و دعوت برای حضور در راه پیمایی روز قدس
- 1403/01/12 شهادت امام علی (ع)
- 1403/01/11 اعمال شب قدر چیست؟ ذکر معروف شب قدر
- 1403/01/11 شهادت امام شیعیان حضرت علی (ع)
- 1402/12/28 نشست مشورتی دبیرخانه شورای عالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی با جناب آقای حسنین ظفر بلوچ
- 1402/12/28 مجموعه کارگاه های تخصصی اصول و مبانی بیوانفورماتیک، سیستم بیولوژی و هوش مصنوعی در پزشکی دقیق
معرفی مدیریت بازاریابی و اعتباربخشی
تعاملات بینالمللی دانشگاهی تنها در صورت هماهنگی با استانداردهای جهانی امکانپذیر است. با توجه به تاکید دانشگاه بر ضرورت برقراری این تعاملات و تلاش برای حضور در رقابتهای بینالمللی در عرصه دانشگاهی، تدوین و پیادهسازی برنامه عملیاتی بازاریابی بینالمللی(کوتاهمدت، بلندمدت و میانمدت)و همچنین شناسایی و بررسی سازمانهای فعال علاقمند به همکاری از جمله وظایف مدیریت بازاریابی میباشد.
اعتباربخشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فرایندی است که بر اساس آن عملکرد موسسات آموزش عالی یا دوره های آموزش عالی توسط یک سازمان مجاز مورد ارزشیابی قرار می گیرد. موسسات آموزش عالی در صورت اجرای استانداردهای تعیین شده و رعایت حداقل امتیاز مورد نظر توسط سازمان ارزشیابی کننده، معتبر شناخته خواهند شد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: