اطلاعیهها
- 1401/12/28 گزارش کامل برگزاری کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی AMEE 2022 منتشر شد
- 1401/12/28 اولین جلسه ضبط محتوای آموزشی آناتومی به زبان انگلیسی برگزار شد
- 1401/12/28 برگزاری اولین دوره آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D.) یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
- 1401/12/28 مسابقات هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1401/12/15 ژورنال کلاب گروه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند
- 1401/09/09 تغییر تاریخ برگزاری کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی
- 1401/09/01 آگهی تجدید مناقصه عمومی تامین بخشی از نیروی انسانی
- 1401/07/13 اتاق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند راه اندازی شد
- 1401/07/09 عقد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام
- 1401/06/15 راه اندازی دورا پزشکی موضوع اصلی تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و استانداری هرمزگان
شرح وظایف امور بازرسی و ارزیابی عملکرد
برنامه ریزی و سیاست گذاری:
- تهیه برنامه عملیاتی واحد بهصورت دوره ای (سالیانه) بر اساس برنامه استراتژیک دانشگاه.
- تهیه و تنظیم برنامههای نظارتی مستمر، دورهای و یا موردی از دانشگاه برای سنجش میزان «مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامهها، دستورالعملها و ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی دستگاه در راستای سیاستهای ابلاغی.
- سیاست گذاری و برنامه ریزی در راستای کسب و ارتقای رضایتمندی سازمانی از طریق مستند سازی، طبقه بندی و اولویت گذاری گزارشات.
سازماندهی و اصلاح فرآیندها:
- بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی از عملکرد واحدها و کارکنان دانشگاه و پیگیری نتایج.
- مشارکت در کمیتههای تخصصی بهمنظور اجرای سیاستهای مرتبط با ارتقاء سلامت اداری و ارزیابی عملکرد دانشگاه.
- همکاری در تهیه و تدوین شاخصهای عمومی و اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دانشگاه و واحدهای تابعه.
- مشارکت در اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد دانشگاه و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارسال به مسئولین ذیربط.
- پیگیری اجرای مصوبات ارتقاء سلامت اداری در سطح دانشگاه.
- کشف مفاسد اداری در حوزه دانشگاه از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشهای لازم به مدیران و مسئولین ذیربط.
نیروی انسانی و آموزش و توانمند سازی:
- مشارکت در نیازسنجی، تهیه بسته آموزشی تخصصی برای کارکنان و کارشناسان واحد با هدف ارتقاء بهرهوری و سلامت اداری.
راهبری و مدیریت:
- ایجاد بانکهای اطلاعاتی الکترونیک برای راهبری و نظارت بر عملکرد خدمات و فرآیندهای واحدها.
هماهنگی درون بخشی و برون بخشی:
- هماهنگی با سازمانهای نظارتی بهمنظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در سطح دانشگاه.
- بهرهگیری از توان کارشناسی حوزههای مختلف دانشگاه در راستای انجام مأموریتهای محوله.
پایش و نظارت:
- پایش دورهای و منظم رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه با همکاری واحدهای تابعه.
- ایجاد سیستم داشبورد نظارتی برای رصد شاخصهای مهم پیامدی عملکرد دانشگاه/دانشکده و تهیه و بازنگری چکلیستهای مرتبط و ابزارهای پایش (با تأکید بر فنآوری اطلاعات).
- مشارکت در نظارت بر از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردمی از آنان.
- نظارت بر اجرای صحیح و کامل قوانین و مقررات مورد عمل دانشگاه.
تهیه گزارش و مستندسازی:
- تهیه دوره ای و منظم گزارش ها و آمار واحدها منطبق بر سیاست ها و برنامه عملیاتی و تحلیل اطلاعات جهت ارائه به مراجع زیربط.
نوآوری و پژوهش:
- بهره گیری از فناوری های نوین در جهت بهبود فرآیندهای تعالی سازمانی و بهبود عملکرد.
- مطالعه و بررسی مستمر روش های انجام کار و آسیب شناسی مشکلات.
- مطالعه و تحقیق در مورد راهکارهای رفع آسیب های ناشی از شکایات حقوقی و دعاوی دانشگاه و عدم تکرار پذیری آن ها.
آقای احسان لامع تلفن تماس: 41134 – داخلی 104
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: