• 1397/04/16 - 09:15
  • بازدید: 372
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین جلسه شورای آموزشی- پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی با حضور اعضا حقیقی وحقوقی شورا برگزار شد.

سومین جلسه شورای آموزشی-پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی با حضور اعضا حقیقی وحقوقی شورا در روز یکشنبه مورخ سوم خرداد ماه 1397 در محل سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

8501

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- در این نشست رئیس دانشگاه، دکتر سید ناصر استاد ضمن عرض خیر مقدم به اعضا حاضر در جلسه ابتدا ارتباط با تشکیل دبیرخانه دائمی همایش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان متولی امر آموزش مجازی در کشور، توضیحاتی ارائه نموده و همچنین شیوه نامه تشکیل دبیرخانه دائمی را تشریح نمودند.

ایشان در ادامه دستورات جلسه را تشریح نموده و با اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند. از جمله طرح های عنوان شده عبارتند از :

  1. طرح ارائه برخی از دروس تئوری رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های علوم پزشکی در ترم تابستانی به صورت مجازی مطرح و مصوب گردید.
  2. آیین نامه نحوه اعطای گرنت به فعالیت های پژوهشی در صورت قید affiliation دانشگاه علوم پزشکی مجازی مورد بحث و بررسی صورت گرفت و طبق این آیین نامه دانشگاه علوم پزشکی مجازی از دانشجویان و اعضای هیات علمی وابسته و غیر وابسته خود که مقالات affiliation اول خود را دانشگاه علوم پزشکی مجازی ذکر کنند حق التشویق پرداخت و گرنت اعطا می نماید.
  3. در ارتباط با آیین نامه انتشارات این دانشگاه نیز توضیخاتی ارائه شد و در نهایت با رای آرا حداکثری به تصویب رسید.
  4. در انتهای جلسه نیز احکام اعضای محترم هیات علمی وابسته توسط جناب آقای دکتر استاد ریاست محترم دانشگاه به ایشان اعطا گردید.
  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

NEWS_SHORA31 NEWS_SHORA32 NEWS_SHORA33 NEWS_SHORA34

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402