• 1399/09/28 - 11:25
  • بازدید: 454
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گزارش روز چهارم از هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران

چهارمین روز از هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران با شعار عزم همگانی در نهادینه کردن اخلاق پزشکی، به صورت کاملاً مجازی، امروز برگزار شد.

IMG_2422

چهارمین روز از هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران با شعار عزم همگانی در نهادینه کردن اخلاق پزشکی، به صورت کاملاً مجازی، امروز برگزار شد.

این کنگره از 25 آذرماه آغاز شده و تا بیست و نهم، با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی از طریق آدرس vc1.vums.ac.ir/live ادامه خواهد یافت. امکان دسترسی به پخش زنده برنامه­ ها برای عموم علاقمندان از آدرس https://www.aparat.com/vums/live  در آپارات فراهم است.

امروز پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش سخنانی ارزشمند از آیت الله صافی گلپایگانی و مقام معظم رهبری، سخنرانی های کنگره در قالب 2 نشست از ساعت 8:30 تا 12 ارائه شدند. مسئولیت برگزاری نشست اول را سرکارخانم دکتر سعیده سعیدی تهرانی و نشست دوم را سرکارخانم دکتر شبنم بزمی، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برعهده داشتند. در این نشست ها 10 کلیپ سخنرانی و 2 سخنرانی آنلاین از اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی قم، هرمزگان، تهران، شیراز، مشهد، سمنان، گیلان و مازندران پیرامون محورهای کنگره ارائه شد. امروز کنگره میزبان دکتر Ahmed Mohamed Amin Mandil، از دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان سلامت جهانی بود که به ایراد سخنرانی خود با عنوان «Supporting bioethics in the EMR: WHO Perspectives» پرداخت و همچنین سخنرانی دکتر Amir Jafari از کشور پاکستان با عنوان «Bioethics Development in Pakistan» ارائه شد.

پس از پایان هر نشست زمانی برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده بود و امکان طرح سؤالات با دسترسی به میکروفن و پنل گفتگوی Adobe Connect و آپارات برای حضار محترم وجود داشت.

در این نشست ها بیش از 200 نفر شرکت کننده در برنامه Adobe Connect حاضر شدند و 105 نفر بیننده لینک مربوط به پخش زنده کنگره در آپارات بودند.

مجدداً خاطر نشان می گردد که دسترسی به پوسترهای پذیرفته شده از سایت كنگره به آدرس https://imec8.ir/main و دسترسی به فایل های سخنرانی های ارائه شده، پایان هر روز، از طریق سامانه برگزاری وبینارهای دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس webinar.vums.ac.ir  امکان پذیر است.

سومین نشست کنگره به پخش مجدد فیلم کوتاه «ملاقات آخر» به کارگردانی جناب آقای محمد مهدی فکریان و اکران مستند «پروانگی» به کارگردانی جناب آقای محمد جعفر باقری نیا با موضوع کرونا که از جمله فیلم های منتخب برای داوری در جشنواره سینما حقیقت است، همراه با برگزاری پنل نقد و تفسیر فیلم ها از منظر اخلاق پزشکی با حضور اساتید ارجمند جناب آقایان دکتر کیاسالار و دکتر نمازی، اختصاص یافت.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

IMG_2425 IMG_2429 IMG_2431 IMG_2437 IMG_2441 IMG_2448 Untitled IMG_2422

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402