• 1396/04/05 - 08:34
  • بازدید: 374
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

انتصاب جناب آقای دکتر سلیمان احمدی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور دانشگاهی و مدیر مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه

طی حکمی از سوی دکتر استاد، دکتر سلیمان احمدی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور دانشگاهی و مدیر مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه منصوب گردید..

DRAHMADI01

 

طی حکمی از سوی دکتر استاد، دکتر سلیمان احمدی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور دانشگاهی و مدیر مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه منصوب گردید. 
دکتر سید ناصر استاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی طی حکمی دکتر سلیمان احمدی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور دانشگاهی و مدیر مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه منصوب نمودند. در این حکم آمده است: 

 

با عنایت به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور دانشگاهی و مدیر مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه منصوب می شوید. امید است با استفاده از توان تخصصی خود و تعامل با سایر مشاوران معاونین و مدیران دانشگاه، ضمن پیگیری و انجام وظایف محوله در پیشبرد و تحقق برنامه های دانشگاه نقشی موثر و حضوری تاثیرگزار ایفا نمایید. 
توفیق جنابعالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان خواهانم. 

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب

تصاویر

DRAHMADI02 3066

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402