• 1399/12/25 - 08:18
  • بازدید: 438
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید گروه اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی از مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

گروه اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر احمدی و دکتر علی ابراهیمی از دانشگاه مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه روز چهارشنبه 20 اسفندماه 1399 بازدید کردند

Torbat

گروه اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر احمدی و دکتر علی ابراهیمی از دانشگاه مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه روز چهارشنبه 20 اسفندماه 1399 بازدید کردند. در پایان این بازدید گروه با رئیس دانشگاه تربت حیدریه و معاونین آن جلسه مشترکی را برگزار نمودند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تاکید بر سرآمدی حوزه آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و اهمیت توسعه ی آن خاطرنشان‌کرد: در افق آموزش، حوزۀ آموزش مجازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و با توجه به این‌که دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه متولی آموزش مجازی است و با توجه به روند پیش رو در آموزش مجازی باید این امر را در زیرساخت و زیربنای همۀ رشته‌ها جاری نمود.

 

 

دکتر ابراهیمی‌پور افزود: اعتباربخشی و خودارزیابی باید مورد توجه قرار گیرد و آموزش مجازی باید به‌عنوان زیر ساخت اصلی گسترش حوز‌ه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پیگیری شود و امید آن داریم که نتایج آن مثمر ثمر برای توسعه دانشگاه و پیشرفت روزافزون آن باشد.

 

همچنین دکتر سلیمان احمدی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به این‌که دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در زمینه آموزش مجازی از جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود: در شرایط کنونی و همه گیری بیماری کووید -19، اهمیت آموزش‌های مجازی بیش از پیش محسوس است و باید آموزش ها  را به عرصه ی آموزش مجازی هدایت نمود.

 

دکتر ‌احمدی افزود: در نظام آموزش مجازی باید قائل به تثبیت آن باشیم و این آموزش‌ها باید در دل فلسفه تعلیم و تربیت ما قرار گیرد و قوانین بالادستی، مصوبات شوراها و آیین نامه‌ها، شرایط جذب اعضاء هیئت علمی، فعالیت‌های معادل سازی، قوانین و مقررات آموزشی باید با محوریت آموزش مجازی باشد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

Torbat Torbat-1-min

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402