• 1396/03/06 - 11:47
  • بازدید: 476
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهاردهمین دوره فلوشیپ یادگیری الکترونیکی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شیراز

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آیین آغاز به کار این دوره که سیزدهم اردیبهشت برگزار شد، توجه به آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی در حوزه علوم پزشکی را از ضروریات آموزش ...

SHIRAZ01

چهاردهمین دوره فلوشیپ یادگیری الکترونیکی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در شیراز آغاز به کار کرد.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آیین آغاز به کار این دوره که سیزدهم اردیبهشت برگزار شد، توجه به آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی در حوزه علوم پزشکی را از ضروریات آموزش علوم پزشکی دانست. دکتر "محمود نجابت" بر شرکت استادان دانشگاه در این گونه دوره ها به عنوان گامی بزرگ در استفاده از تکنولوژی‌های نوین اطلاعات و فناوری در حوزه آموزش علوم پزشکی، تاکید کرد.

 

دکتر "مجیدرضا فرخی" رییس دانشکده مجازی و مدیر فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی در ادامه با بیان اینکه گسترش و توسعه آموزش مجازی یکی از رسالت های اصلی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در برنامه تحول آموزش پزشکی می باشد، بر ضرورت پیاده سازی بسته آموزش مجازی و همچنین لزوم همکاری های بین دانشگاهی به صورت یک شبکه، استفاده از آموزش های ترکیبی در حوزه علوم پزشکی، به ویژه در کلان منطقه پنج آمایش سرزمین تاکید کرد. دکتر "ناهید ظریف صنایعی"، معاون پژوهشی دانشکده مجازی نیز پیرامون برنامه ها و نحوه تعامل شرکت کنندگان توضیحات لازم را ارائه و گفت: این دوره به صورت دو روز حضوری و سپس چهار هفته به شکل برخط و نابرخط، در کلاس‌ها و کارگاه های مختلف، برگزار می شود. 
این دوره آموزشی یکماهه، با هدف توانمندسازی و ارتقای آموزش مجازی کشوری، با حضور و مشارکت 150 نفر از اعضاء هیئت علمی 18 دانشگاه علوم پزشکی کشور (تبریز، تهران، البرز، آبادان، کرمان، سبزوار، مازندران، یاسوج، اهواز، بوشهر، لرستان، کرمانشاه و .....) به صورت حضوری و مجازی برگزاری می گردد.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402