مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، کارگاه دانشپژوهی آموزشی برگزار نمود
این کارگاه با هدف توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی در زمینه اصول و مفاهیم دانش پژوهی آموزشی برنامه ریزی و اجرا شده است.

این کارگاه با هدف توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی در زمینه اصول و مفاهیم دانش پژوهی آموزشی برنامه ریزی و اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، فعالیتهای مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، هدایت و نظارت بر تدوین و بازنگری برنامههای آموزشی در حوزه یادگیری الکترونیکی، سازماندهی، اجراء ونظارت بر ارزشیابی اعضای هیات علمی و فرایندهای یاددهی–یادگیری الکترونیکی، هدایت، نظارت و ارزیابی فعالیتهای دانشپژوهی آموزشی بر اساس آئیننامههای مصوب، هدایت، تصویب، تامین بودجه و نظارت بر اجرای طرحهای پژوهش در آموزش، هدایت و نظارت بر اجرای روشهای نوین آموزش الکترونیکی و سازماندهی، برنامهریزی، اجراء و نظارت بر ارتقای توانمندیهای اعضای هیات علمی در زمینههای مختلف آموزش علوم پزشکی معرفی میکند.
دکتر نوشین کهن با بیان این که در سالهای اخیر بدنبال اجراییسازی آییننامه ارتقا اعضای هیات علمی، اقدامات گستردهای در جهت گسترش فعالیتهای دانشپژوهی، راه اندازی کمیته کشوری و دانشگاهی دانش پژوهی آموزشی در سطح معاونت آموزشی وزارت صورت گرفته است
عضو هیات علمی و مدیر مرکز مطالعات دانشگاه اضافه کرد: نسخه بازنگری شده شیوهنامه ارزشیابی فعالیتهای دانش پژوهی آموزشی در نشست مورخ 9/5/98 در هیات ممیزه مرکزی مورد تصویب واقع شده است و به دانشگاهها ابلاغ گردیده است. در این راستا، آشنایی اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مفاهیم و نحوه نگارش فعالیتهای دانش پژوهی آموزشی با هدف ارتقاء کیفیت فرایند آموزش در دانشگاههای علوم پزشکی کشور ضروری میرسید. اولین روز این کارگاه دو روزه با هدف توانمندسازی اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی در زمینه اصول و مفاهیم دانش پژوهی آموزشی، نحوه نگارش و ارزشیابی فرایندهای دانشپژوهی آموزشی و نحوه ثبت آن در سامانه فعالیتهای نوآورانه آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.




