• 1400/01/29 - 12:08
  • بازدید: 459
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کتاب معرفی اهم فعاليت ها و دستاوردهای دانشگاه علوم پزشكی مجازی از 1394 تا 1399 منتشر شد

Ketab

بعد از گذشت پنج سال از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی کتاب اهم فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه تهیه شده تا با مروری بر پیشینه فعالیت ­ها، اقدامات و سیاست ­های انجام شده در این مدت، ضمن معرفی دستاوردهای این مجموعه نوپا، امکان در معرض محک قرار دادن آنها را فراهم کند.

 

دانشگاه علوم پزشکی مجازی به منظور تحقق سیاست ­های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نهادینه کردن آموزش پاسخگو در نظام سلامت، گسترش عدالت در آموزش عالی سلامت، حضور در عرصه­ های آموزشی منطقه­ ای و جهانی و بهره ­مندی از فناوری­ های نوین آموزشی، و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص، تولید دانش و توسعه زیرساخت­ های سخت ­افزاری، نرم افزاری و دانشی آموزش مجازی در کشور طراحی و راه اندازی شد.

 

هم اکنون که پنج سال از تاسیس این دانشگاه می­گذرد برآن شدیم تا با مروری بر پیشینه فعالیت­ ها، اقدامات و سیاست­ های انجام شده در این مدت، ضمن معرفی دستاوردهای این مجموعه نوپا و ایجاد امکان در معرض محک قرار دادن آنها، راه را برای آینده این مجموعه بدیع و کم نظیر روشن کنیم.

 

در مقدمه رئیس دانشگاه چنین آمده است:

 

به نام او

 

فعالیت­ های دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان اولین و تنها دانشگاه تخصصی در زمینه یادگیری الکترونیکی و فناوری­ های نوین در حیطه آموزش و یادگیری در ایران، توانست ضمن تحقق اهداف بسته توسعه آموزش مجازی در طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، اولویت­ ها و انگیزه­ های دانشگاه­ ها و دانشکده­ های علوم پزشکی کشور را در توسعه آموزش مجازی ارتقا دهد و توسعه کمی و کیفی آموزش مجازی را در آنها سرعت ببخشد.

 

هم اکنون و بعد از گذشت پنج سال از فعالیت این دانشگاه بر آن شدیم تا گزارشی هرچند مختصر از اهم اقدامات و فعالیت­ های آن ارائه دهیم تا ضمن کمک به معرفی و حفظ آنها، راه را برای ادامه و تکمیل این مسیر پر نشیب و فراز هموار کنیم. مرور این فعالیت­ ها مایه مباهات اینجانب و کلیه همکارانم است و از همه کسانی که در سطح کشور و دانشگاه علوم پزشکی مجازی، به طور مستقیم یا غیر مستقیم در تحقق آنها نقش داشته و یا اجرای آنها را تسهیل کرده ­اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

همچنین از مدیران و مسوولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به ویژه جناب آقای دکتر حسن هاشمی و جناب آقای دکتر سعید نمکی، وزرای محترم و جناب آقای دکتر باقر لاریجانی و جناب آقای دکتر علی­ اکبر حق­دوست، معاونین محترم آموزشی که با حمایت ­های خود ما را در اجرای این اقدامات یاری کردند قدردانی می­کنم.

 

برای دریافت فایل کتاب اینجا را کلیک کنید

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402