• 1394/11/03 - 08:14
  • بازدید: 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارش عملکرد مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی تبریز در حوزه آموزش مجازی

دکتر برزگر مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نشست ادواری دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور در 22/10/94 گزارش جامعی در زمینه ظرفیت های موجود در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه آموزش مجازی ارائه نمودند

15

 

دکتر برزگر مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نشست ادواری دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور در 22/10/94 گزارش جامعی در زمینه ظرفیت های موجود در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه آموزش مجازی ارائه نمودند.  
واحد آموزش مجازی این دانشگاه زیر نظر ریاست دانشگاه، معاونت آموزشی دانشگاه و در نهایت مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی می باشد و دارای یک کمیته  آموزش  مجازی است. اسناد بالا دستی در توسعه فعالیت های مربوط به آموزش مجازی عبارتند از بسته توسعه ( تحول و نوآوری ) آموزش مجازی در علوم پزشکی، برنامه استراتژیک معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دستورالعمل آموزش از راه دور مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته آموزش پزشکی مصوب سی و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 29/8/1386، دستورالعمل برگزاری دروس (نظری، عملی، بالینی) با استفاده از آموزش الکترونیکی مصوبه شورای دانشگاه مورخه 11/3/1394، مصوبه شورای آموزشی دانشگاه در خصوص  انتخاب دروس حضوری مردودی به صورت آموزش از راه دور و اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه های علوم پزشکی.
این مرکز دارای فضایی به مساحت  190 متر مربع بوده و مجهز به 2 دستگاه سرور اختصاصی، اتاق آکوستیک برای ضبط صدا و فیلم سخنران، سالن رایانه به تعداد 29 دستگاه برای برگزاری آزمون های مجازی و کارگاه های آموزشی و نیز نرم افزارهای سامانه فراگیر الکترونیکی، سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی، سامانه کلاس مجازی و سامانه توانمند سازی اعضای هیات علمی (در حال راه اندازی) است. 
این مرکز دارای 10  دوره آموزشی است که محتوای الکترونیکی آن آماده و یا در حال آماده شدن و بارگذاری بر روی LMS  مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی است. 
ایشان در پایان ابراز امیدواری نمودند با بهرمندی از رویکرد و حمایت قانونی ابلاغی در بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی شاهد ساماندهی و توسعه آموزش پزشکی مجازی در سطح دانشگاه ها باشیم.

  • گروه خبری : گروه های مطالب

تصاویر

VUMS2

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402