• 1403/05/16 - 07:18
  • بازدید: 264
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاونت بین الملل

نشست مشترک معاونت بین الملل دانشگاه‌ علوم پزشکی هوشمند و نماینده ی دانشگاه اهل البیت کربلا برای توسعه همکاری‌های علمی

 

در جلسه‌ای که روز یک‌شنبه 14 مرداد در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند برگزار شد، نماینده دانشگاه اهل البیت کربلا حضور یافت و دو طرف برای برگزاری دوره‌های مشترک، تبادل دانشجو و اساتید، و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی به توافق رسیدند.

روز یک‌شنبه 14 مرداد، دانشگاه علوم پزشکی هوشمند میزبان نماینده دانشگاه اهل البیت کربلا بود. در این جلسه که با حضور دکترسید احمد احمدی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و دکتر نصیری نماینده دانشگاه اهل البیت کربلا برگزار شد، محورهای اصلی همکاری‌های علمی و آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موضوع این نشست بررسی برگزاری دوره‌های مشترک پذیرش دانشجو، انتقال دانشجو و اساتید، و همچنین برنامه ریزی برای بازدیدهای متقابل میان دو دانشگاه بود و هدف این همکاری‌ها ارتقای سطح علمی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های آموزشی هر دو دانشگاه عنوان شد.

همچنین مقرر شد که دو طرف در آینده نزدیک، تفاهم‌نامه‌ای برای آغاز همکاری‌های علمی و آموزشی امضا کنند. این تفاهم‌نامه شامل جزئیات بیشتری درخصوص نحوه اجرای برنامه‌های مشترک خواهد بود.

این جلسه، گام نخست در جهت تقویت روابط علمی بین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و دانشگاه اهل البیت کربلا است و امید است که این همکاری‌ها به ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش در هر دو دانشگاه منجر شود.

  • گروه خبری : امور بین الملل
کلمات کلیدی:

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور بین الملل: پنلهای خبرگان کنفرانس Amee2024

07 شهریور 1403

امور دانشگاهی:تقویم آزمون های پایانی ترم تابستان

03 مرداد 1403