• 1399/06/27 - 05:05
  • بازدید: 416
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آزمون جامع اولین دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده برگزار شد

1

 اولین آزمون جامع دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده در سامانه آزمون دانشگاه برگزار شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- آزمون جامع دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده به صورت الکترونیکی در سامانه آزمون دانشگاه، روز سه شنبه مورخ 25 شهریورماه 1399 رأس ساعت 9 با حضور دکتر احمدی مشاور امور دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شد. آزمون جامع دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده به صورت برخط با مشارکت بالای داوطلبان برای نخستین بار برگزار گردید. از مهمترین نقاط قوت این آزمون؛ کاملاً الکترونیکی بودن آزمون جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، تصادفی نمودن چینش سؤالات به منظور پیشگیری از تقلب و بالا بردن امنیت آزمون، طراحی سؤالات مبتنی بر بلوپرینت آزمون، کیفیت بالای سوالات طراحی شده توسط اساتید، نظم و هماهنگی مناسب در برگزاری و پاسخگویی به سوالات و چالشهای دانشجویان توسط کارشناسان امور دانشگاهی بود.  

برنامه پودمانی مجازی پزشکی خانواده با همکاری و اقدام مشترک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دفتر منطقه ای کشورهای مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی با عنوان برنامه ملی Family Physician Bridging Program ارائه و تصویب شد و با همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی مجازی و معاونت های محترم آموزشی و بهداشت وزارت تهیه و تدوین گردید. این دوره به عنوان یک برنامه میانبر آموزشی به منظور توانمندسازی پزشکان در حوزه پزشکی خانواده طراحی شده و هدف اصلی آن آموزش پزشکان عمومی است که در قالب دوره های پودمانی و با بهره گیری از الزامات آموزش ترکیبی از جمله دوره های آموزش مجازی و کسب تجارب یادگیری حاصل از ارائه خدمات مراقبت سرپایی به عنوان تکلیف و پروژه درسی (همزمان با فعالیت در مراکز خدمات جامع سلامت CCHS و یا سایر مراکز بهداشتی درمانی) اجرا می شود. این دوره دارای 6 پودمان مبانی پزشکی خانواده، مراقبت از نوزادان و کودکان، سلامت نوجوانان و جوانان، سلامت میانسالان، مراقبت های سالمندی و سلامت مادران و بهداشت باروری است.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

2 3 1 WhatsApp Image 2020-09-20 at 11.47.04 AM (1) WhatsApp Image 2020-09-20 at 11.47.04 AM WhatsApp Image 2020-09-20 at 11.47.05 AM

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402