• 1394/11/17 - 08:36
  • بازدید: 584
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه دانشگاه علوم پزشکی مجازی در هشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

جلسه دانشگاه های علوم پزشکی مجازی با حضور تعدادی از نمایندگان دانشگاه های همکار، در حاشیه هشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی برگزار شد. در این نشست که در روز چهارشنبه مرکز دانشگاه علوم ..

PX01

جلسه دانشگاه های علوم پزشکی مجازی با حضور تعدادی از نمایندگان دانشگاه های همکار، در حاشیه هشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی برگزار شد. در این نشست که در روز چهارشنبه 14/11/94 در کتابخانه مرکز دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد ابتدا دکتر استاد مشاور محترم معاونت آموزشی و مسوول راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی سخنانی در مورد وضعیت راه اندازی و اقدامات انجام شده در دانشگاه ارائه کردند.

سپس شرکت­ کنندگان سوالات و نقطه نظرات خود را در مورد عملکرد آتی این دانشگاه بیان نمودند. در این جلسه سرکار خانم  دکتر نعمتی در مورد کتابخانه مجازی و جناب آقای دکتر اسدی در مورد کارگاه های توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه ها صحبت کردند. همچنین جناب آقای دکتر فرخی گزارش عملکرد منطقه آمایشی خود در زمینه آموزش مجازی را ارائه کردند. جناب آقای دکتر زارع بیدکی در مورد تیوب طراحی شده در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سرکار خانم دکتر یمانی نیز در مورد پروژه نیازسنجی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سخنانی ایراد کردند. جلسه با جمع بندی جناب آقای دکتر استاد و تعیین برنامه های اصلی و در اولویت دانشگاه خاتمه یافت.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

PX02 PX03 PX04 PX03 PX02 PX03 PX04 17

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402