• 1400/05/04 - 05:15
  • بازدید: 421
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته ارزشیابی و اعتباربخشی مراکز و دانشکده های مجازی کشور

WhatsApp Image 2021-07-26 at 09.02.55

دبیرخانه شورای عالی آموزش مجازی که متولی ارزشیابی و اعتباربخشی مراکز، دانشکده های آموزش مجازی در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور است، اولین نشست کمیته ارزشیابی و اعتبار بخشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را در سال 1400 برگزار کرد.

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي مجازي- این جلسه که به صورت مجازی در روز یکشنبه 3 مرداد و با حضور کلیه اعضای کمیته از دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، شیراز، مشهد، شهید بهشتی، تهران و مجازی برگزار شد، نتایج ارزیابی درونی و بازدید از مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، تربت حیدریه و دانشگاه علوم پزشکی مجازی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

ابتدا وضعیت تمامي استانداردهای اعتباربخشی در هر یک از مراکز فوق، توسط دکتر آيين محمدی دبیر کمیته معرفی شد و بعد از بحث و بررسی و ارائه گزارش بازدید، در مورد وضعیت اعتباربخشی تصمیم گیری صوزت گرفت.

نتایج این نشست برای تصویب نهایی به کمیسیون ارزشیابی و اعتباربخشی مراکز آموزش مجازی و شورای عالی آموزش مجازی ارسال خواهد شد.

در انتها پیشنهادات دانشگاه ها در مورد استانداردهای اعتباربخشی که در پاسخ به نامه کمیسیون ملی اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شده بود مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحات برای اعمال در چک لیست استانداردها و ارسال به کمیسیون مذکور به تصویب رسید.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

WhatsApp Image 2021-07-26 at 09.02.55

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402