• 1400/02/08 - 08:48
  • بازدید: 504
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر دکتر علی اکبر حق دوست از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مجازی

3

معاون آموزشی وزارت بهداشت در گزارش فروردین ماه معاونت آموزشی اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده را شرح دادند و از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مجازی تقدیر کردند

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در گزارش فروردین ماه معاونت آموزشی اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده را شرح دادند. قسمتی از این گزارش به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مجازی اختصاص یافته است. در این گزارش چنین آمده:

... عملکرد درخشان دانشگاه علوم پزشکی مجازی در توسعه آموزش مجازی و تسهیل دسترسی دانشجویان سراسر کشور به محتواهای آموزشی مجازی شایسته تقدیر است. خوشبختانه زیرساخت های این دانشگاه در دوران همه گیری کرونا با تلاش و پیگیری های زیاد، توسعه پیدا کرد و امکان پشتیبانی از حجم وسیع محتواهای آموزشی فراهم شد. زیرساخت های این دانشگاه در برگزاری جلسات بزرگ مجازی توسط واحدهای مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرد و منشا خدمات زیادی می باشد. لازم می دانم از زحمات بیدریغ همکاران محترم در دانشگاه علوم پزشکی مجازی تشکر کنم. در بازدیدی که از این دانشگاه داشتم، تا حدودی در جریان فعالیت های خاص این مجموعه به خصوص در تقویت سامانه ها و مدیریت بهتر ارایه خدمت به کل دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفتم.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402