• 1400/04/20 - 10:33
  • بازدید: 1249
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقویم زمان برگزاری آزمون دوره چهارم درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل

به اطلاع دانشجويان گرامي مي رساند آزمون فراخوان چهارم درس "آشنایی با طب ایرانی و مکمل" در دو نوبت در تاریخ هاي ۶ ام و ۲۷ ام تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

WhatsApp Image 2021-06-16 at 14.43.43

با سلام

 

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند آزمون فراخوان چهارم درس "آشنایی با طب ایرانی و مکمل" در دو نوبت در تاریخ های ۶ ام و ۲۷ ام تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد.
دانشجویانی که مدارک آنها توسط کارشناسان بررسی و تکمیل شده و ثبت نام آنها نهایی است می توانند در آزمون ۶ تیرماه شرکت نمایند و مابقی دانشجویان بعد از تکمیل مدارک در تاریخ ۲۷ تیرماه آزمون بدهند.
دانشجویان همچنین می توانند از روز چهارشنبه 23 تیر ماه ۱۴۰۰ وارد سایت آزمون دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نشانی https://exam.vums.ac.ir شوند و با ورود به پنل کاربری خود – با وارد کردن کد ملی خود هم به عنوان نام کاربری و هم رمز عبور- از زمان برگزاری آزمون خود مطلع شوند.
دانشجویان اتباع نیز می توانند با اضافه کردن ارقام صفر به اول شماره پاسپورت خود و رساندن آن به 10 رقم، وارد پنل کاربری خود شوند.
در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی با شماره 41134 داخلی های ۶۰۳ -۶۰۵-۶۰۹ و یا با شماره مستقیم ۸۸۵۰۱۹۴۴ تماس حاصل نمایید.
با تشکر معاونت امور دانشگاهی

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اطلاعیه ها
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402