• 1398/07/17 - 10:57
  • بازدید: 405
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور فعال دانشگاه علوم پزشکی مجازی در دومین مجمع عمومی دانشگاه های مجازی جهان اسلام

دومین مجمع عمومی دانشگاه های مجازی جهان اسلام با حضور قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

1

دومین مجمع عمومی دانشگاه های مجازی جهان اسلام با حضور قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-این مجمع عمومی با حضور نمایندگان 18 کشور اسلامی فعال در حوزه آموزش مجازی با هدف انتقال تجربیات میان دانشگاه های اسلامی فعال در این حوزه و استفاده از دستاورد های یکدیگر در تاریخ 15 و 16 مهر ماه 1398 به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد. در این مجمع ریاست دانشگاه به همراه معاونین بین الملل و زیرساخت حضور داشته و به بیان دستاوردهای و امکانات و توانایی های دانشگاه پرداختند.

مجمع عمومی دانشگاه های مجازی جهان اسلام، براساس کمیته علم و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی تشکیل شده است. گفتنی است، شبکه دانشگاه‌های مجازی کشورهای اسلامی یکی از سازمان‌های زیر مجموعه کمیته دائم همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی ( COMSTECH ) است که مقر آن در ایران و سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بوده و زیر نظر وزارت علوم اداره می‌شود. کامستک از مهم ترین نهاد های علمی و دانشگاهی در جهان اسلام است. این شبکه ذیل کمیته علمی و فناوری سازمان همکاری های اسلامی با هدف ایجاد و تقویت ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه های مجازی کشورهای اسلامی راه اندازی شد و با ایجاد این شبکه، تبادلات علمی، آموزشی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی کشورهای عضو به شیوه مجازی افزایش خواهد یافت و ضمن به اشتراک گذاشتن توانمندی های موجود، زمینه انجام پروژه های مشترک برای اعضا نیز فراهم می‌شود.

در جنب این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه های شرکت کننده تشکیل شد. غرفه های دانشگاه علوم پزشکی مجازی در این نمایشگاه گوشه ایی از فعالیتهای دانشگاه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

2 3 4 5 6

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402