• 1397/03/27 - 09:33
  • بازدید: 135
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سومین نشست مشترک مسئولین بسته های توسعه آموزش مجازی کلان مناطق با مسئول بسته مجازی سازی و اعضا هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مجازی

سومین نشست مشترک مسئولین بسته های توسعه آموزش مجازی کلان مناطق با مسئول بسته مجازی سازی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، و اعضای هیات رئیسه به صورت وبینار تشکیل شد و مباحث در دستور کار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

8495

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- دکتر سید ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی در این جلسه که در تاریخ 20 خرداد ماه 97 در خصوص انتظارات و چگونگی پیشبرد اهداف مجازی سازی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی بهتراست برنامه ها را در کلان منطقه خود یا به صورت برنامه های مشترک با ما اجرایی نمایند. دانشگاه علوم پزشکی مجازی نیز آماده حمایت است. ایشان همچنین در مورد اعتباربخشی مراکز آموزش مجازی گفتند: برای تکمیل مراکز آموزشی نیاز به استاندارد سازی و ارزشیابی داریم. چک لیست ها نیز در سایت موجود است. سپس اعضا هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مجازی در زمینه برنامه های در دست اقدام به شرح زیر اظهار نظر نمودند: آقای نوروز زاده ضمن تشکر از دکتر استاد بیان داشت: "امیدواریم ثباتی که درتعامل با حوزه های آموزشی ایجاد شده پایدار باشد تا با هماهنگی دررفتار سازمانی برنامه ها را پیش ببریم." دکتر آیین محمدی معاون زیر ساخت دانشگاه در این جلسه با بیان تاریخ برگزاری شورای عالی مجازی گفت: شورای عالی مجازی در کنار دیگر شورا ها جایگاهی قوی دارد این شورا به توسعه آموزش مجازی کمک به سزایی می کند. همچنین با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش مجازی فرآیند اعتباربخشی مراکز آموزشی از مهر 97 اجباری خواهد شد اعلام کردند که تا به حال در 4 دانشگاه فرآیند اعتباربخشی طی شده است.

همچنین اضافه کردند: ارائه سامانه نوید به عنوان سامانه LMS کشوری به دانشگاه ها آغاز شده است و ایرادات احتمالی سامانه نیز تا مهر ماه برطرف خواهد شد. دکتر سبزواری ، معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مجازی با تاکید بر برگزاری آزمون های آنلاین اذعان داشت: آزمون ها را همچنان برگزار می کنیم و همکاری با موسسه معتبر City & Guilts برقرار است و ثبت نام دوره های آن از طریق سایت دانشگاه در دسترس همه افراد قرار دارد. همچنین اضافه کردند: با هدف ارتقای سلامت و ایمنی، کارگاه هایی را برگزار می کنیم که دارای گواهی بین المللی معتبر است. تبلیغات خود را گسترده کرده ایم اما بهتر است دانشگاه ها در این امر به ما کمک کنند. در این نشست مسئولین بسته های آموزش مجازی ده کلان منطقه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص محورهای مطرح شده بیان نموده و به تبادل نظر پرداختند. 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

NEWS_3SESSION1 8495 NEWS_3SESSION2 8495

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402