• 1395/10/19 - 12:34
  • بازدید: 451
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک سرپرست و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مجازی با معاون آموزشی و مدیران جمعیت هلال احمر

اولین جلسه برنامه ریزی و راهبردی مشترک دانشگاه علوم پزشکی مجازی و حوزه معاونت آموزشی جمعیت هلال احمر کشور روز چهار شنبه 15/10/95 تشکیل شد. در این جلسه که با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مجازی و با حضور معاون آموزشی و ..

HELALAHMAR01

نشست مشترک سرپرست و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مجازی با معاون آموزشی و مدیران جمعیت هلال احمر . به منظور اجرائی نمودن تفاهم نامه بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعیت هلال احمر: اولین جلسه برنامه ریزی و راهبردی مشترک دانشگاه علوم پزشکی مجازی و حوزه معاونت آموزشی جمعیت هلال احمر کشور روز چهار شنبه 95/10/15 تشکیل شد.

در این جلسه که با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مجازی و با حضور معاون آموزشی و مدیران جمعیت هلال احمر در دفتر سرپرست دانشگاه تشکیل شد، ابتدا جناب آقای دکتر استاد گزارش جامعی در زمینه بسترهای زیرساختی و ظرفیتهای آموزشی ایجاد شده در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای حمایت از برنامه ها و دوره های آموزشی قابل ارائه در فضای مجازی را به اطلاع حاضرین رساندند.در ادامه آقای دکتر جمال الدینی معاون آموزشی جمعیت هلال احمر ضمن ارائه برنامه های جاری و در دست اقدام جمعیت در حوزه آموزشهای همگانی، به استفاده و بهره مندی بیشتر از بسترهای مجازی به منظور دسترسی بیشتر و گسترده تر آحاد جامعه به آموزشهای همگانی توصیه و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه نمودند.

پس از بحث و تبادل نظر اعضای برنامه های آموزشی در قالب راهکارهای مرتبط به شرح زیر ارائه شد:1- راه اندازی دوره های پودمانی و کوتاه مدت مشترک در بستر مجازی 2- دوره های فوریت های پزشکی 3- توسعه رشته های بین رشته ایی در حوزه امداد ، نجات و سوانح 

در ادامه مقرر گردید به منظور دست یابی سریع به اهداف برنامه ها، جلسات مشترک کارگروههای تخصصی از جمله کارگروه زیرساخت، کارگروه تولید محتوی آموزشی و کارگروه حوزه بین الملل به صورت هفتگی تشکیل و راهکاره های اجرائی، شناسایی و به گونه ایی برنامه ریزی گردد تا در بازه زمانی مطلوب و نه چندان طولانی شناسایی و عملیاتی شود. 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

HELALAHMAR02 1065

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402