• 1398/08/21 - 12:30
  • بازدید: 406
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نمایندگان کمیته اعتباربخشی مراکز آموزش مجازی از مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازدید کردند

نمایندگان کمیته اعتباربخشی مراکز آموزش مجازی در روز چهارشنبه یکم آبان ماه 1398 از مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازدید کردند.

UniversityPicture

نمایندگان کمیته اعتباربخشی مراکز آموزش مجازی در روز چهارشنبه یکم آبان ماه 1398 از مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازدید کردند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-.بازدید اعتباربخشی از مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با جلسه­ای در محل ستاد مرکزی معاونت آموزشی دانشگاه با حضور دکتر احمدی و دکتر علی ابراهیمی نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مجازی و دکتر گدازنده معاون آموزشی دانشگاه، دکتر یزدانی مسوول مرکز آموزشی مجازی و دکتر رنجبر مدیر تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی همکار و کارشناسان این مرکز آغاز شد. در شروع این نشست دکتر گدازنده و دکتر یزدانی به توضیح برخی از فعالیت­های آموزشی و اهداف، فعالیت­ها و برنامه­های مرکز آموزش مجازی در یکسال اخیر پرداختند. سپس دکتر احمدی هدف از برنامه بازدید و ارزشیابی را شرح دادند.

جلسه اصلی اعتباربخشی در سالن جلسات مرکز در پردیس دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) با حضور مدیران، برخی از اعضای هیات علمی همکار و کارشناسان این مرکز برگزار شد. در این جلسه ضمن شرح استانداردهای ارزشیابی و اعتباربخشی، پرسشنامه تکمیل شده و مستندات ضمیمه به تفکیک مورد بازبینی قرار گرفت. در پایان  از قسمت­های مختلف این مرکز بازدید به عمل آمد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402