پشتیبانی نوید در ایام تعطیلات نوروز
همانطور که مستحضرید میزان کاربری سامانه نوید به عنوان پلتفورم یادگیری الکترونیکی غیرهمزمان به سرعت توسعه یافته است. به منظور هماهنگی بیشتر موارد زیر به استحضار میرسد:
همانطور که مستحضرید میزان کاربری سامانه نوید به عنوان پلتفورم یادگیری الکترونیکی غیرهمزمان به سرعت توسعه یافته است. به منظور هماهنگی بیشتر موارد زیر به استحضار میرسد:
همانطور که مستحضرید میزان کاربری سامانه نوید به عنوان پلتفورم یادگیری الکترونیکی غیرهمزمان به سرعت توسعه یافته است. به منظور هماهنگی بیشتر موارد زیر به استحضار میرسد:
الف) سیستم پشتیبانی نوید در حال برگزاری تعدادی کارگاه رفع اشکال و پاسخ به سوالات، به صورت وبیناری میباشد که اولین آن در روز شنبه 24/12/98 برگزار شد. در صورت تمایل ادمین محترم نوید آن دانشگاه برای شرکت در این کارگاه ها، میتوانند با سیستم پشتیبانی نوید تماس بگیرند.
ب) سیستم پشتیبانی نوید از روز چهارشنبه 28/12/98 تا روز دوشنبه 5/1/99 تعطیل خواهد بود. این سیستم در روزهای پنجم تا هفتم و نهم تا یازدهم و بعد از آن از روز 16/1/99 مجددا پاسخگوی ادمین های محترم خواهد بود.
ج) با توجه به درخواستهای رسیده از تعدادی از دانشگاهها به استحضار میرساند که دانشگاه علوم پزشکی مجازی مسوولیتی در رابطه با تهیه فایل خروجی از سیستمهای مدیریت آموزش مانند سما ندارد و باید درخواستها مستقیما برای همان شرکتها ارسال شود و ادمینهای محترم با توجه به آموزش های داده شده میتوانند آن را وارد نوید نمایند. بدیهی است پشتیبانی نوید برای ورود فایل اکسل تهیه شده از آنها به سیستم نوید پاسخگوی سوالات احتمالی ادمینهای محترم خواهد بود.