• 1397/11/13 - 10:55
  • بازدید: 408
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشگاه علوم پزشکی مجازی :ره یافتی نوین به تولیت و توسعه آموزش مجازی علوم پزشکی

دکتر احمدی در اولین همایش اندیشکده مولانا گفت: دانشگاه علوم پزشکی مجازی ره یافتی نوین به تولیت و توسعه آموزش مجازی علوم پزشکی کشور است.

8619

دکتر احمدی در اولین همایش اندیشکده مولانا گفت: دانشگاه علوم پزشکی مجازی ره یافتی نوین به تولیت و توسعه آموزش مجازی علوم پزشکی کشور است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-دکتر سلیمان احمدی در اولین همایش اندیشکده سلامت مولانا، با عنوان "پنجره ای به سلامت فردای ایران" با تکیه بر ساز و کار آینده نگری و آینده پژوهی در 50 سال پیش رو" "تغییر پارادایم آموزش: توسعه جامع و وسیع آموزش مجازی" گفت : آموزش پزشكي در ايران مانند بسياري از كشورهاي جهان در سه مقطع آموزش پزشكي عمومي، آموزش پزشكي مداوم و آموزش پزشكي تخصص در حال گسترش است . دانشكده‌هاي زيادي دركشورهاي پيشرفته از سيستم آنلاين جهت ارتباط با دانشجویان بهره می برند و قسمتهایی از دروس در آموزش پزشكي بصورت " برخط " ارائه میشود. مدیر EDC دانشگاه علوم پزشکی مجازی در ادامه با بیان اینکه اين تاثيرات، در ایران نیز شکل گرفته و دانشگاه علوم پزشكي مجازی به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی با هدف ایجاد چتر حمایتی برای توسعه آموزش مجازی، سعی در محقق کردن تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دارد. لذا با استفاده از زیر ساخت و امکانات مناسب، با ارائه سامانه یادگیری آموزش مدیریت یادگیری (LMS) با نام نوید به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به صورت رایگان نموده است. و در ادامه بنا دارد با ایجاد سامانه موکس با نام آرمان زمینه را برای ارائه دوره های آموزشی انبوه در فضای مجازی ایجاد نماید. مشاور ریاست دانشگاه در امور آموزشی با ارائه گزارشی از نحوه ارائه دوره آموزش پزشکی ویژه اعضا هیات علمی و دوره های دیگر در حال طراحی مثل پزشکی خانواده گزارش مختصری از فعالیتهای دانشگاه را در این حوزه بیان نمودند. دانشگاه علوم پزشکی مجازی با شرکت در پنل سلامت و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان عضو اصلی این پنل در اولین همایش اندیشکده سلامت مولانا، با عنوان "پنجره ای به سلامت فردای ایران" با تکیه بر ساز و کار آینده نگری و آینده پژوهی در 50 سال پیش رو، "تغییر پارادایم آموزش: توسعه جامع و وسیع آموزش مجازی" را مطرح و ارائه نمود. 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

8619

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402