• 1400/02/27 - 07:39
  • بازدید: 220
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت: دانشگاه علوم پزشکی مجازی نقش تاثیرگذاری در همگام نمودن تجربه جهانی، ادغام آموزش طب سنتی و مکمل در کوریکولوم آموزشی دانشجویان و نوآوری در آموزش این حوزه به دانشجویان علوم پزشکی دارد.

WhatsApp Image 2021-05-16 at 18.46.06

دکتر نفیسه حسینی یکتا، در خصوص ارائه دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل در قالب سه فراخوان برای دانشجویان دانشگاه­ های علوم پزشکی کشور از مدیران، اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مجازی قدردانی نمود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل، دکتر نفیسه حسینی یکتا در خصوص ارائه دو واحد درس "آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل" در قالب سه فراخوان برای دانشجویان دانشگاه­ های علوم پزشکی کشور در نامه­ ای به ریاست دانشگاه نوشت: نقش تاثیرگذار دکتر سید ناصر استاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر سلیمان احمدی، معاون امور دانشگاهی و تلاش اعضای هیات علمی گروه آموزشی طب سنتی و مکمل و کارشناسان آن دانشگاه در همگام نمودن تجربه جهانی ادغام آموزش­ طب سنتی و مکمل در کوریکولوم آموزشی دانشجویان و نوآوری در آموزش این حوزه به دانشجویان علوم پزشکی مبرهن است.

با ارائه این دوره توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی، بستری فراهم شد تا دانش آموختگان علوم پزشکی فرصت بهره ­برداری از ظرفیت های طب ایرانی را که نضج یافته از تمدن اسلامی و تجربیات علمی دانشمندان این سرزمین است، را از دست نداده و با آگاهی از این میراث کهن در وظایف شغلی آینده بخصوص سیستم ارجاع مناسب، بهینه تر عمل نمایند.

همچنین ایشان ادامه خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: یقینا دفتر طب ایرانی و مکمل در آینده نیز به خدمات بی دریغ دانشگاه در این حوزه نیازمند خواهد بود و موجب افتخار و مباهات است که این دفتر از همیاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی برخوردار باشد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

WhatsApp Image 2021-05-16 at 18.46.05 WhatsApp Image 2021-05-16 at 18.46.06

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402