• 1396/04/24 - 11:09
  • بازدید: 402
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای تولید محتوای الکترونیکی

دانشگاه علوم پزشکی مجازی آمادگی دارد تا برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور محتوای الکترونیکی تولید کند. یکی از وظایف دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه بستر سخت افزاری و نرم افزاری مناسب به دانشگاه های کشور برای توسعه آموزشهای مجازی است.

4043

دانشگاه علوم پزشکی مجازی آمادگی دارد تا برای دانشگاههای علوم پزشکی کشور محتوای الکترونیکی تولید کند. یکی از وظایف دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه بستر سخت افزاری و نرم افزاری مناسب به دانشگاه های کشور برای توسعه آموزشهای مجازی است. در همین راستا مدیریت تولید محتوای الکترونیکی در معاونت فناوری اطلاعات و زیر ساخت این دانشگاه تاسیس شده است. 

یکی از وظایف دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه بستر سخت افزاری و نرم افزاری مناسب به دانشگاههای کشور برای توسعه آموزشهای مجازی است. در همین راستا مدیریت تولید محتوای الکترونیکی در معاونت فناوری اطلاعات و زیر ساخت این دانشگاه تاسیس شده است. این مدیریت با راه اندازی استودیوهای صدابرداری و فیلم برداری مجهز و استاندارد و بهره گیری از متخصصان تولید محتوای الکترونیکی، آمادگی دارد تا محتواهای علمی اعضای هیات علمی دانشگاه ها را بر اساس تعرفه های مصوب وزارت متبوع، به انواع محتواهای الکترونیکی تبدیل کند.

این محتواهای الکترونیکی که طیف وسیعی از پادکست صوتی تا محتواهای پیشرفته چند رسانهای، انیمیشن و فلش را شامل میشود با رعایت استانداردهای طراحی آموزشی، فنی و زیبا شناختی تهیه شده و قابل استفاده بر روی انواع سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیکی خواهد بود.

بسیاری از دانشگاه های کشور اتاق یا استودیوی آکوستیک ضبط صدا تاسیس کرده اند. اما ضبط صدا اولین مرحله تولید محتوا بوده و با امکانات ساده هم قابل انجام است. مرحله اصلی این کار، تبدیل صدای ضبط شده به محتوای الکترونیکی با رعایت اصول آموزشی و در حجم پایین می باشد که تحقق آن نیازمند وجود متخصصان تولید محتوای الکترونیکی است. لذا اعضای محترم هیات علمی بعد از معرفی توسط دانشگاه خود، یا باید برای ضبط صدا به محل استودیوی این دانشگاه مراجعه نمایند و یا صداهایی که بر اساس پروتکل اعلامی در دانشگاه خود تهیه کرده اند را برای تبدیل به محتوای الکترونیکی ارسال کنند.دانشگاه های و مراکز متقاضی میتوانند در صورت نیاز، نماینده خود را (به همراه تلفن تماس مستقیم) معرفی کنند تا هماهنگی های لازم برای این امر صورت گیرد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402