• 1400/07/19 - 08:46
  • بازدید: 497
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان غير فارسی زبان

معاون امور بین الملل دانشگاه: با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مجازی این دوره براي دانشجويان خارجي محصل در دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در حال طراحی و تامین بودجه می باشد.

WhatsApp Image 2021-10-11 at 10.53.17

معاون امور بین الملل دانشگاه: با محوریت دانشگاه علوم پزشکی  مجازی این دوره براي دانشجويان خارجي محصل در دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در حال طراحی و تامین بودجه می باشد.

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي مجازي- دکتر اميد سبزواري معاون امور بين الملل دانشگاه علوم پزشکي مجازي در خصوص دوره آموزش زبان فارسي برای دانشجويان غير فارسي زبان محصل در دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور بيان کرد: این دانشگاه با همکاري کالج بين الملل دانشگاه علوم پزشکي تهران دوره آموزش زبان فارسي به غيرفارسي زبان ها را ارائه خواهد داد. برنامه ریزی برای تهیه دوره و تحقیق در مورد چگونگی انجام آن از دی ماه سال 1398 آغاز شد و در حال حاضر در مرحله تامین بودجه و تولید است و گروه هدف اين دوره دانشجويان خارجي دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور هستند.

دکتر سبزواري ادامه داد : اين دوره به صورت دوره مقدماتي و در 4 سطح (ترم) به صورت آنلاين و بر روي سامانه آموزش دانشگاه علوم پزشکي مجازي ارائه خواهد شد.

وي گفت: اساتيد اين دوره همگی مدرس آموزش زبان فارسی هستند که تحصیلات تکمیلی اين اساتيد، آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) است و از همکاران کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

معاون امور بين الملل دانشگاه افزود: این دوره مناسب دانشجویان خارجی غیر فارسی زبان است که می خواهند در دانشگاه های علوم پزشکی در ایران تحصیل کنند. آن ها می توانند قبل از شروع به تحصیلشان با زبان فارسی آشنا شوند، در سطح3 و 4 این دوره برای اهداف پزشکی آماده می شوند و به اصطلاحات پزشکی و اطلاعات مورد نیاز در بیمارستان جهت رفع نیازهایشان برای تحصیلشان دست خواهند یافت.

همچنين دکتر سبزواري در خصوص هزينه اين کلاس ها براي افراد شرکت کننده گفت: هزينه اين کلاس ها بستگي به کیفیت و تعداد محتواي توليد شده و تصميم گيري های آینده خواهد بود.

دکتر سبزواري در خصوص اينکه قبل از اين دوره اين دانشجويان چگونه در ايران تحصيل ميکردند بيان داشت: دانشجويان غير فارسي زبان پس از قبولي در دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور، در کلاس هاي آموزش زبان فارسي به صورت حضوري و همزمان با شروع سال تحصيلي شرکت ميکردند اما ما اين دوره را براي اين گروه، به صورت آنلاين ارائه خواهيم داد و پيش بيني ميشود نمونه اوليه محتواي کلاس ها براي زمستان 1400 آماده خواهد شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

WhatsApp Image 2021-10-11 at 10.53.08

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402