• 1399/02/14 - 23:10
  • بازدید: 412
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

الزامات ارائه آموزش مجازی به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ارسال شد

این دستورالعمل که به درخواست تعداد زیادی از کلان مناطق آمایشی تهیه شده، می­تواند برای راهنمایی دانشگاه ­ها و دانشکده ­های علوم پزشکی مورد بهره ­برداری قرار گیرد.

787ae9ec9023a82f5aa7e4c1a64f73cb_XL

این دستورالعمل که به درخواست تعداد زیادی از کلان مناطق آمایشی تهیه شده، می­تواند برای راهنمایی دانشگاه ­ها و دانشکده ­های علوم پزشکی مورد بهره­برداری قرار گیرد.

به دنبال شیوع بیماری کووید 19 از بهمن ماه سال 1398 و ممنوعیت حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، آموزش مجازی به عنوان راه­کار اصلی ادامه تحصیل دانشجویان و جلوگیری از وقفه آموزشی در همه دنیا از جمله ایران مورد توجه قرار گرفت. این روند با شیب بسیار بالا گسترش یافت و در زمان کمتر از 2 ماه بیش از ده برابر افزایش یافت. اگرچه تقویت زیرساخت و افزایش کمیت فعالیت­ های آموزش مجازی با شدت و قدرت گذشته ادامه دارد، ولی باید به طور همزمان به کیفیت آموزش مجازی در حال ارائه نیز پرداخته شود تا ضمن ایجاد رضایت در دانشجویان، یادگیری اثربخش آنها نیز تضمین شود. بسیاری از دانشگاه­ های کشور اقدامات اثربخش و مناسبی برای بررسی و ارتقای کیفیت دروس مجازی انجام داده­ اند. این الزامات که به درخواست تعداد زیادی از کلان مناطق آمایشی تهیه شده، می­تواند برای راهنمایی دانشگاه­ ها و دانشکده ­های علوم پزشکی مورد بهره­ برداری قرار گیرد.

برای دریافت الزامات ارائه آموزش مجازی اینجا را کلیک کنید.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402