• 1401/12/28 - 14:57
  • بازدید: 1834
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امور بین الملل

اولین جلسه ضبط محتوای آموزشی آناتومی به زبان انگلیسی برگزار شد

این آموزه که با تدریس دکتر غلامرضا حسن‌زاده دبیر شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت (استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران) اجرا شد به زودی بر روی سامانه موکس کشوری آرمان قابل دسترسی است.

آرمان، یک موکس(MOOCs) و مخفف "آموزش رایانه ای ملی انبوه و نوین" است. که در آن انواع درس ها و آموزش های معتبر و تایید شده توسط استادان و صاحب نظران متخصص دانشگاه های کشور ارائه می شوند.

 پلتفرم نرم افزاری3D Organon Anatomy   یک اطلس آناتومی جامع از بدن انسان است که دارای مدل‌های سه بعدی با وضوح و کیفیت بالا است و تمام قسمت‌های بدن انسان را پوشش می‌دهد. همچنین دانش گسترده ای بر پایه واژگان و تعاریف آناتومی مربوط به Terminologia Anatomica رسمی در این نرم افزار ارائه شده است.
3D Organon
دارای قابلیت هایی چون: فضاهای کاری متعدد، ابزار های حاشیه نویسی آناتومی زنده، طرح‌های آناتومی توپوگرافی منحصر به فرد، راهنما‌های آموزشی و نمایش آناتومی بدن با جزئیات می باشد.

این برنامه متناسب با فعالیت طیف وسیعی از کاربران مانند: دانشجویان پزشکی و مربیان بهداشت، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و بیماران است. این نرم‌افزار  به دانشجویان در درک موضوع چالش برانگیز آناتومی بدن کمک می کند و همچنین برای افرادی بدون داشتن پیش زمینه پزشکی به راحتی قابل درک است. این نرم افزار دارای ابزار های یادگیری پیشرفته ای است که می تواند هر برنامه درسی آناتومی را تکمیل کرده و به همه افراد در درک و تجسم آناتومی بدن کمک کند.
تمام تعاریف تشریحی این نرم افزارتوسط استادان آناتومی و متخصصین علم پزشکی و مطابق با بالاترین استانداردهای دقیق پزشکی و علمی نوشته شده است.

  • گروه خبری : امور بین الملل
کلمات کلیدی:

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402