• 1396/10/26 - 05:54
  • بازدید: 495
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین محتوای الکترونیکی دوره پدافند غیر عامل و تهدیدات زیستی در مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تولید شد

اولین محتوا الکترونیکی دوره پدافند غیر عامل و تهدیدات زیستی در حوزه سلامت در مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تولید شد.

6251

دکتر محسن کشاورز مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در خصوص تولید محتوای الکترونیکی دوره پدافند غیر عامل و تهدیدات زیستی بیان داشت: این طرح در راستای سیاست های  پدافند غیر عامل در حوزه سلامت، توسعه فعالیت های آموزش مجازی، سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت و ارتقاء برنامه های آموزش مداوم غیر حضوری طراحی شده است. سناریوی آموزشی تدوین شده به مرکز آموزش مداوم وزارت بهداشت ارسال گردید و پس از تایید مرکز آموزش مجازی دانشگاه اقدامات لازم برای تولید این محتوا الکترونیکی انجام گردید. پس از تولید نهایی، محتوی با کد شناسه 2017 بصورت یک برنامه غیر حضوری در سایت آموزش مداوم وزرات بارگذاری گردید. در تولید این محتوی جناب آقای دکتر علی کرمی از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به عنوان مدرس دوره انتخاب شد. دکتر علی کرمی از محققین برتر کشوری در حوزه تهدیدات زیستی در حوزه سلامت محسوب می شوند.

مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: جامعه هدف دوره پدافند غیر عامل و تهدیدات زیستی پزشکان شاغل در طرح پزشک خانواده، پزشکان حرفه ای، داروسازی، دامپزشکی، دندانپزشکی، اتاق عمل، پرستاری، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، بیناسنجی، شنوایی سنجی و فیزیوتراپی هستند و از سال 1394 تا به اکنون بیش از 2200 نفر در این برنامه کشوری ثبت نام کرده و این دوره را با موفقیت به اتمام رسانده اند. این برنامه تا پایان سال 1397 بر روی سایت آموزش مداوم وزارت بهداشت می باشد.وی اذعان داشت: دوره الکترونیکی پدافند غیر عامل و تهدیدات زیستی به نوعی یک دوره جامع آنلاین گسترده محسوب می شود و بر مبنای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ سازی و آموزش عمومی در زمینه به کارگیری اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در بخش دولتی و غیردولتی و تهیه مواد درسی در سطوح مختلف آموزشی و توسعه تحقیقات در زمینه پدافند غیرعامل می باشد. دکتر کشاورز در آخر افزود: مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به دنبال طراحی دومین محتوای الکترونیک در حوزه پدافند غیر عامل در ماه های آتی نیز می باشد.

خبر: فرناز اسدی 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

NEWS_AGN2 NEWS_AGN1

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402