• 1400/03/02 - 05:07
  • بازدید: 444
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

با بیش از 12 هزار نفر دانشجو آزمون طب ایرانی و مکمل نیمسال دوم 1399با موفقیت برگزار شد

این آزمون در روز دوشنبه و سه شنبه در 4 نوبت برگزار شد که با مشارکت 93 درصدی دانشجویان همراه بود.

1

این آزمون در روز دوشنبه و سه شنبه در 4 نوبت برگزار شد که با مشارکت 93 درصدی دانشجویان همراه بود.

آزمون های الکترونیکی درس طب ایرانی و مکمل برای دانشجویانی از سراسر کشور در نیمسال دوم 1399 با دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در روزهای 27  و 28 اردیبهشت تعداد شرکت کنندگان به ترتیب 6530 نفر، 6648 نفر و با مشارکت 93 درصدی دانشجویان همراه بود، برگزار شد.

این درس دو واحدی راساً توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی به صورت دو واحد مازاد بر سقف مجاز با همکاری دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه‌های تخصصی ارائه خواهد شد. مسئولیت ارائه این درس، بر عهده گروه آموزش مجازی طب سنتی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مشارکت اعضای هیات علمی طب سنتی، داروسازی سنتی و سایر اعضای محترم هیات علمی علاقه مند به طب سنتی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به عنوان مدرسین همکار برنامه است. دانشجویان برای انتخاب واحد این درس می بایست از طریق لینک ثبت نام در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس www.vums.ac.ir  اقدام نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی مورخ 14/12/ 95 و مجوز صادر شده از حوزه معاونت آموزشی که مراتب طی نامه شماره 5973/500/د مورخ 11/10/ 98 به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است را در مقاطع دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و در مقطع کارشناسی پیوسته رشته های مامایی، پرستاری، فیزیوتراپی و علوم تغذیه به صورت اجباری و سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه مینماید.

لازم به ذکر است: مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل، دکتر نفیسه حسینی یکتا در خصوص ارائه دو واحد درس “آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکملدر قالب سه فراخوان برای دانشجویان دانشگاه­ های علوم پزشکی کشور در نامه­ ای به ریاست دانشگاه نوشت: نقش تاثیرگذار دکتر سید ناصر استاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر سلیمان احمدی، معاون امور دانشگاهی و تلاش اعضای هیات علمی گروه آموزشی طب سنتی و مکمل و کارشناسان آن دانشگاه در همگام نمودن تجربه جهانی ادغام آموزش­ طب سنتی و مکمل در کوریکولوم آموزشی دانشجویان و نوآوری در آموزش این حوزه به دانشجویان علوم پزشکی مبرهن است.

قابل ذکر است 2 هفته قبل از برگزاری ، از طریق اطلاعیه های مندرج در سایت و سامانه نوید دانشگاه علوم پزشکی مجازی و ارسال پیامک زمان برگزاری آزمون اطلاع رسانی شد. دسترسی دانشجویان به پنل کاربری آزمون جهت کنترل زمان آزمون از روز چهارشنبه 22  اردیبهشت ماه فعال شد.

همچنین کارشناسان با 6 خط تلفن اعلام شده پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی دانشجویان در طول مدت برگزاری آزمون بودند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

2 3 WhatsApp Image 2021-05-23 at 08.30.25

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402