• 1396/04/27 - 07:39
  • بازدید: 526
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری 8 دوره آزمون های زبان بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تجهیز دو سالن جهت برگزاری آزمون های بین المللی و الکترونیکی در سه ماهه نخست سال اقدام به برگزاری هشت آزمون بین المللی زبان با حضور 180 داوطلب کرده است.

5047

دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تجهیز دو سالن جهت برگزاری آزمون های بین المللی و الکترونیکی در سه ماهه نخست سال اقدام به برگزاری هشت آزمون بین المللی زبان با حضور 180 داوطلب کرده است. به گزارش خبرنگار دانشگاه علوم پزشکی مجازی از آذربایجان شرقی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ابتدای سال 96 اقدام به تجهیز دو سالن مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با 80 دستگاه کامپیوتر جهت برگزاری آزمون های بین المللی و الکترونیکی کرده است.

در این راستا دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از راه اندازی سالن آزمون و بهره برداری از آن در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی هشت دوره آزمون «تافل آی بی تی» و یک دوره آزمون «جی آر ای جنرال» را با حضور 180 داوطلب در سه ماهه اول سال 96، برگزار کرد. این اقدام در جهت ایجاد ظرفیت های لازم برگزاری آزمون های الکترونیکی بین المللی بود که پس از بازدید کارشناسان واحراز شرایط، دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان یکی از چهار مرکز برگزاری آزمون های الکترونیکی بین المللی انتخاب شد. لازم به ذکر است آزمونهای مختلف بین المللی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مجازی در چند دانشگاه علوم پزشکی بصورت ادواری برگزار می گردد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402