• 1403/02/16 - 13:50
  • بازدید: 332
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امور دانشگاهی

برگزاری صبحانه کاری مواجهه بالینی در عصر تکنولوژی: از گوشی پزشکی به صفحه نمایش

صبحانه کاری "مواجهه بالینی در عصر تکنولوژی: از گوشی پزشکی به صفحه نمایش" توسط دانشگاه علوم پزشکی هوشمند در دومین روز، بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی برگزار گردید.

 

صبحانه کاری تحت عنوان "مواجهه بالینی در عصر تکنولوژی: از گوشی پزشکی به صفحه نمایش" روز پنجشنبه مورخ 1403/02/13 از ساعت 7 الی 8:00 صبح برگزار شد.

این صبحانه کاری که با استقبال تعداد زیادی از شرکت کنندگان همایش همراه بود با حضور جناب آقای دکتر بابک ثابت معاون امور دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند،  آقای دکتر امین حبیبی، آقای دکتر حامد خانی، خانم دکتر وحیده منتظری، آقای دکتر شهریار اسلامی تبار (عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند)، خانم دکتر معصومه کلانتریون (عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)، آقای یاسر زندی شفق و خانم شیرین خلیلی برگزار شد؛ دبیر این نشست جناب آقای دکتر طیبی متخصص جراحی (عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل) بودند.

از آنجایی که فناوری با سرعت بی‌سابقه‌ای به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، ادغام آن در برنامه‌های آموزشی پزشکی ضروری شده است. در حالی که فناوری مزایا و فرصت های متعددی را ارائه می دهد، بررسی معایب و محدودیت های بالقوه آن ضروری است. لذا هدف از این صبحانه کاری بررسی پیچیدگی‌های پیرامون سواد فناوری در آموزش پزشکی و تبیین نیاز به یک دیدگاه متعادل است. در این نشست علمی، همکاران و اساتید چالش های از قبیل کاهش تجربه انسانی، از دست دادن شهود و قضاوت بالینی، ملاحظات اخلاقی و استقلال، کالایی شدن آموزش پزشکی و چالش آموزش انسان گرا را مورد بحث و بررسی قرار دادند، و در پایان نشست واکاوی این چالش ها با طرح سؤالاتی از طرف شرکت کنندگان دنبال شد.

  • گروه خبری : امور دانشگاهی,رویدادهای پژوهش

تصاویر

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402