• 1403/02/16 - 11:02
  • بازدید: 304
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ریاست

برگزاری کنفرانس جهانی حقوق سلامت با شرکت نماینده ای از دانشگاه علوم پزشکی هوشمند

 

چهل و هفتمین کنفرانس بین المللی استادان حقوق سلامت با حضور دکتر شهریار اسلامی تبار؛ مدیر گروه تخصصی حقوق سلامت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم هوشمند و تنها نماینده منطقه در دانشگاه تمپل آمریکا از تاریخ 15 تا 17 خردادماه سال جاری برگزار می شود.

دانشکده حقوق تمپل میزبان چهل و هفتمین کنفرانس اساتید حقوق سلامت با مشارکت انجمن حقوق، پزشکی و اخلاق آمریکا خواهد بود. این رویداد توسط مرکز تحقیقات حقوقی بهداشت عمومی و با هماهنگی ریاست این مرکز برگزار می شود.

این کنفرانس مهم‌ترین کنفرانس در تقویم اساتید حقوق سلامت، حقوق بهداشت عمومی و اخلاق زیستی است که برجسته‌ترین و شاخص ترین دانشمندان این رشته و ستارگان در حال ظهور را هر ساله در دانشگاههای مختلف گرد هم می‌آورد. کنفرانس اساتید حقوق سلامت بزرگترین رویداد استادان حقوق سلامت در کشور است که اساتیدی را در رشته های حقوق، پزشکی، بهداشت عمومی و سایر رشته ها تدریس می کنند. چهل و ششمین کنفرانس سالانه از 7 تا 9 ژوئن در دانشکده حقوق دانشگاه مریلند فرانسیس کینگ کری در بالتیمور برگزار شد.

این کنفرانس در سال 1978 توسط جورج آناس به همراه پروفسور ویلیام فیرفیلد وارن، از اساتید برجسته حقوق و مدیر مرکز حقوق سلامت، اخلاق و حقوق بشر در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه بوستون تأسیس شد. این جلسات که در ابتدا به عنوان یک کارگاه در نظر گرفته شد، با حضور 47 شرکت کننده اصلی با عنوان "آیا حقوق سلامت یک نظم است؟" و "محتوای یک دوره حقوق سلامت" از نوین بودن رشته حقوق سلامت صحبت شد. با رشد کنفرانس، انجمن حقوق، پزشکی و اخلاق آمریکا نقش بیشتری ایفا و دانشکده های حقوق در سراسر کشور میزبانی خود را آغاز نمودند. برای اطلاع بیشتر از کنفرانس مذکور می­توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

2024-health-law-professors-conference

 

 

  • گروه خبری : ریاست

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402