• 1394/11/18 - 08:54
  • بازدید: 412
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بیانیه پایانی هشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی

در بیانیه پایانی هشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی ضمن اعلام حمایت از راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی استقرار دبیرخانه دائمی این همایش ها به این دانشگاه سپرده شد. در این بیانیه چنین آمده است:

18

در بیانیه پایانی هشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی ضمن اعلام حمایت از راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی استقرار دبیرخانه دائمی این همایش ها به این دانشگاه سپرده شد. در این بیانیه چنین آمده است:

بسمه تعالیهشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی13 تا 15 بهمن ماه 1394، دانشگاه علوم پزشکی ایران

بیانیه

هشتمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی مورخ 13تا 15 بهمن ماه 1394 توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سالن همایش های رازی این دانشگاه برگزار شد. در این همایش سه روزه بیش از 350 نفر از اعضای هیات علمی، دانشجویان و علاقمندان شرکت فعال داشتند. در طی این سه روز 17سخنرانی جامع، 44 ارائه شفاهی مقالات و 77 پوستر ارائه شد.review Clip و کلینیک مشاوره از دیگر قسمت های این همایش بود. شرکت کنندگان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزاری همایش در دانشگاه علوم پزشکی ایران خواستار تایید و تحقق موارد زیر شدند:

1- همایش به صورت بدون کاغذ (Paperless) و با استفاده از تکنولوژی های به روز مثل شبکه های اجتماعی، سامانه اینترنتی، کیوسک پوستر های الکترونیک و code QR برگزار شد. شرکت کنندگان ضمن تقدیر از این اقدام خواستار توسعه فرهنگ حمایت از طبیعت و اعمال آن در سایر همایش های کشور شدند .2- شرکت کنندگان ضمن تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، برای ارائه بسته تحول و نوآوری در زمینه آموزش مجازی حمایت خود را از راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی اعلام کرده و خواستار تسریع در روند راه اندازی و بهره برداری از این دانشگاه شدند .3- شرکت کنندگان از مسئولان ذی ربط در وزارت متبوع خواستار تدوین و ابلاغ آیین نامه ها و دستورالعمل های لازم و برانگیزنده برای کمک به توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند .4- شرکت کنندگان به منظور کمک به ارتقای توسعه یادگیری الکترونیکی بر اساس منویات مدیران و مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت آموزشی این وزارت، خواستار اصلاح قوانین و مقررات بالا دستی شدند مانند ارزشیابی مدارک رشته های مجازی و ترکیبی که دارای مجوز از شورای گسترش و ارزشیابی دانشگاه های علوم پزشکی هستند به صورت مشابه رشته های حضوری و برخورداری فارغ التحصیلان آن از مزایای مشابه مدارک حضوری مانند استخدام به عنوان عضو هیات علمی .5- بررسی و شناسایی رشته های نوین مرتبط با فضای مجازی و حمایت و تسریع تصویب کوریکولوم های آنها درشورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور .6- برگزارکنندگان مقرر کردند از این پس دبیرخانه دائمی همایش های کشوری یادگیری الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شود و این دانشگاه در هر سال با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور همایش را برگزار کند، ولی با توجه به نوپا بودن این دانشگاه و عدم استقرار زیرساختهای تشکیلاتی مناسب، میزبانی همایش در سال 1395 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سپرده شد. پایان

دریافت فایل بیانیه

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

ELC8-04 ELC8-07 ELC8-09 ELC8-11

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402