• 1395/07/20 - 12:43
  • بازدید: 382
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه مشاوره با محقق ارشد دفتر آموزش و تکنولوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا

در راستای تحقق اهداف طراحی موک ملی (آرمان) و با توجه به نگاه فراملی به این پروژه، همکاری با دانشگاه ها و افراد با تجربه در طراحی آموزشی پلتفورم مووک در دانشگاه های مختلف، از الویت های این پروژه ملی بوده است..

REPORT43

در راستای تحقق اهداف طراحی موک ملی(آرمان) و با توجه به نگاه فراملی به این پروژه، همکاری با دانشگاه ها و افراد با تجربه در طراحی آموزشی پلتفورم مووک در دانشگاه های مختلف، از الویت های این پروژه ملی بوده است. به همین منظور با تعدادی از افراد صاحب نظر و صاحب تجربه در دانشگاه های مختلف رایزنی هایی انجام شده است. خانم دکتر شریف به عنوان محقق ارشد دفتر آموزش و تکنولوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا و با سابقه طولانی در طراحی و تدریس در آموزش مجازی و ترکیبی و از اعضای تیم طراحی آموزشی درس های مجازی دانشگاه بریتیش کلمبیا در coursera و edX, مشغول به کار می باشند.برای برگزاری جلسه مشترک با ایشان در تاریخ 14/7/95 از اسکایپ استفاده شد.

 در این گفتگوی2 ساعته خانم دکتر مجتهدزاده ضرورت وجود LMS ملی را به صورت خلاصه توضیح دادند. ایشان خاطرنشان کردند: با توجه به حجم عظیم اطلاعاتی که امروزه به صورت مجازی در حال گردش است و امکان شناسایی اطلاعات نادرست خصوصا در حوزه سلامت کار دشواری می باشد؛ رسالت "آرمان" کمک به ارتقای آموزش علوم پزشکی به متخصصان و عموم مردم فارسی زبان و ارائه دوره های با کیفیت به علاقمندان است. درادامه خانم دکتر شریف ایده طراحی LMS را پدیده ای هوشمندانه و با صرفه اقتصادی فراوان برای دانشگاه های مختلف دانستند و پیش بینی کردند که در اکثر دانشگاه های بزرگ جهان به دلیل هزینه بالای پشتیبانی پلتفرم های commercial در چند سال آینده اتفاق خواهد افتاد. درادامه این جلسه در خصوص بخش های مختلف مووک/LMS کاربر پسند و چگونگی امکان ارتباط با اعضای نخبه و علاقمند به همکاری بین المللی وامکان برگزاری مستمر جلسات بحث و تبادل نظر انجام شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

1043

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402