• 1397/05/13 - 08:16
  • بازدید: 384
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی مجازی و موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران

جلسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی مجازی و موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران در تاریخ 31 تیر ماه 1397 در محل دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شد.

8509

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-در ابتدای این نشست دکتر سید ناصر استاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی مجازی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان به بیان اجمالی فعالیتهای و ایجاد بسترهای لازم برای سایر سازمانها و ارگانها جهت ارائه محتوا در بستر مجازی پرداختند. سپس دکتر سلیمان احمدی به تشریح فرایند های در حال اجرای این دانشگاه در حوزه آموزشی پرداخت و در ادامه به بیان شیوه نامه ها و نحوه ارائه مطالب و دروس و دوره ای آموزشی در فضای مجازی پرداختند. در ادامه دکتر پور فتح الله به بیان نیازهای موسسه در جهت ارائه دروس و دوره های تخصصی در فضای مجازی و لزوم دسترسی آسانتر فراگیران به محتواها پرداخته و بر لزوم رسیدن به یک تفاهم مشترک در این خصوص تاکید نمودند. در این جلسه موضوعات فی مابین همکاری شامل موارد زیر مقرر شد:

  1. برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و پودمانی در قالب دوره های بازآموزی و فنی- مهارتی به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققين موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران و صدور گواهینامه در چارچوب قوانين و مقررات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
  2. ارائه برنامه های آموزش همگانی (Public Education) در راستای نیازهای موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران
  3. برگزاری کارگاه‌‎های آنلاین بر اساس نیاز موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران در پایان از زیر ساخت ها و امکانات دانشگاه بازدید به عمل آوردند و توضیحاتی در این خصوص توسط کارشناسان ارائه گردید.
  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

NEWS_SESSION_VB2 NEWS_SESSION_VB3 NEWS_SESSION_VB4 NEWS_SESSION_VB4

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402