• 1397/04/12 - 09:26
  • بازدید: 396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کلان منطقه ده آمایش آموزش عالی سلامت با حضور دکتر لاریجانی برگزار شد.

با حضور روسای دانشگاه ها و معاونین آموزشی کلان منطقه در دانشگاه علوم پزشکی مجازی جلسه کلان منطقه ده آمایش آموزش عالی سلامت برگزار شد.

NEWS_SESSION10LOC1

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-جلسه کلان منطقه ده آمایش آموزش عالی سلامت، با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر باقر لاریجانی، دکتر سید ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی و دیگر روسای دانشگاه ها و معاونین آموزشی کلان منطقه ده برای بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص برنامه های تحول در آموزش علوم پزشکی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مجازی در روز چهارشنبه 6 تیر ماه 1397 برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر باقر لاریجانی گفت: جهت اعتلای آموزش پزشکی در کشور بهتر است بیشتر تلاش کنیم. وزارت بهداشت برای طی سریع مسیر بهبود و پیشرفت آماده کمک است. جایگاهی که ورزش برای مردم دارد علم ندارد. در تولید علم کشور به لحاظ کمی و کیفی پیشرفت و رشد داشته ایم. نگاهمان به حیطه های اولویت دار راهبردی است و متناسب با نیاز جامعه رشد می کنیم. با دانشگاه های دیگر برای مثال دانشگاه صنعتی شریف نیز ارتباط داشته باشیم. همه ما از یک خوشه علمی هستیم. موارد مطرح شده در این جلسه نیز به شرح زیر است:1. ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و دستاورد های کلان منطقه در حیطه تحول در آموزش علوم پزشکی2. ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص برنامه های ملی اقدام در سطوح سه گانه جهت استقرار برنامه تحول آموزشی3. بحث و بررسی پیرامون موارد حوزه آموزش دانشگاه های کلان منطقه. جلسه کلان منطقه ده آمایش آموزش عالی سلامت با حضور دکتر باقر لاریجانی و دکتر سید ناصر استاد و همچنین روسای دانشگاه ها و معاونین آموزشی کلان منطقه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مجازی در روز چهارشنبه 6 تیر ماه 1397 برگزار شد. 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

NEWS_SESSION10LOC2 NEWS_SESSION10LOC4 NEWS_SESSION10LOC5 8498

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402