• 1401/12/07 - 11:55
  • بازدید: 613
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاونت امور دانشگاهی

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در کنار هموطنان بخش لیردف هرمزگان را ارائه می دهد

 

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و استانداری این استان با تجهیز و بهره برداری از مرکز دورا پزشکی در مرکز بهداشت لیردف شهرستان جاسک ، از این پس هموطنان عزیز این بخش به خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی دسترسی خواهند داشت. 

در پی تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و استانداری استان هرمزگان، کارشناسان کلینیک دوراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند طی دو ماموریت به لیردف مراجعه و با همکاری ریاست و معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به تجهیز امکانات مورد نیاز اتاق دوراپزشکی در مرکز بهداشت شهرستان لیردف اقدام نمودند.

 

تجهیز اتاق دورا پزشکی مرکز بهداشت لیردف به پیشرفته ترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و برقراری ارتباط تصویری و صوتی در روزهای گذشته با موفقیت انجام و اولین بیمار در این سیستم توسط پزشک جراح از تهران مورد معاینه و تشخیص و درمان قرار گرفت.

 

بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است مرکز مخابرات جاسک در اسرع وقت با اتصال مرکز بهداشت لیردف به شبکه فیبر نوری، پایداری ارتباط در سیستم دوراپزشکی مستقر شده را تضمین نماید. 

با توجه به تاکیدات ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر خجسته، امکانات کلیه معاونتهای ذیربط در این دانشگاه با اولویت در اختیار پروژه دوراپزشکی لیردف قرار گرفته است.

 

  • گروه خبری : امور دانشگاهی
کلمات کلیدی:

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402