• 1398/09/13 - 07:21
  • بازدید: 500
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر سید ناصر استاد: دریافت امتیاز آموزش مداوم اینترنتی و تدوین راهنمای مطالعه از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مجازی است

دکتر سید ناصر استاد در افتتاحیه و رونمایی دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده از برنامه های اجرا شده توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت.

1

دکتر سید ناصر استاد در افتتاحیه و رونمایی دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده از برنامه های اجرا شده توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-افتتاحیه و رونمایی دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با حضور معاون آموزشی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان و تعدادی از داوطلبان این دوره به صورت وبینار در ساعت 8:30 روز دوشنبه مورخ 4 آذر 1398 در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شد.

دکتر سید ناصر استاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی در این افتتاحیه در خصوص عملکرد این دانشگاه در راه اندازی این دوره گفت: امتیاز آموزش مداوم اینترنتی برای دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده به میزان 35 امتیاز برای 7 ماژول را دریافت کرده ایم و این دوره برای اجرا بر روی سامانه eCPD بارگذاری شده است. دکتر استاد افزود: راهنمای مطالعه (study Guide) دوره توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی تدوین و تهیه شده است. در این خصوص تیم تخصصی از دستیاران پزشک خانواده و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های پزشکی کشور برای تدوین راهنمای مطالعه (study Guide) تشکیل شد و کارگاه های آموزشی روش تدوین راهنمای مطالعه توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی اجرا شد.

دبیر شورای عالی آموزش پزشکی در ادامه گفت: دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده ابتدا با برگزاری کارگاه e-teacher برای مدرسین و e-learner برای فراگیران برای آشنایی چگونگی کار با سامانه آغاز شد و این دوره به صورت رسمی از اول مهر ماه 1398 شروع به کار کرد. قابل ذکر است در اولین دوره از پزشکی خانواده تعداد 947 تن ثبت نام نموده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی بیان داشت: خدمات آموزشی این دوره شامل: سامانه ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی، ارائه محتوا بر روی نوید مجازی، سامانه آزمون الکترونیکی دانشگاه برای ارزیابی دانشجویان و ارائه گواهی به مدرسین و دانشجویان است.

وی ادامه داد: این دوره همانند دیگر دوره ها دارای چالش هایی در پیش رو است که ارائه خدمات آموزشی به حجم کثیری از دانشجویان با توجه به کمبود نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی، ضرورت تربیت مدرس مجازی و چند چالش دیگر مد نظر است که برای آنها راهکار هایی اندیشیده شده است و در آینده اجرایی خواهد شد.

برنامه دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده شامل شش پودمان مبانی پزشکی خانواده، مراقبت از نوزادان و کودکان، مراقبت از نوجوانان و جوانان، مراقبت از میانسالان، مراقبت از سالمندان و سلامت مادران و بهداشت باروری است که به مدت 6 تا 12 ماه همراه 236 محتوای الکترونیکی بر روی سامانه نوید و با کمک 194 مدرس از دانشگاه های علوم پزشکی کشور و همراه با 7 جلد راهنمای مطالعه الکترونیکی (study guide) در 22 پنل کاربری سامانه نوید برای حدود هزار تن از فراگیران ارائه می شود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

2 3 4 Titr

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402