• 1398/09/20 - 06:06
  • بازدید: 153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان در دیدار با قائم مقام وزارت بهداشت پاکستان: برنامه پودمانی پزشکی خانواده برای آموزش ۱۵ هزار پزشک عمومی شاغل در نظام سلامت از جمله دوره های مهم مجازی است

این پزشکان در حین خدمت آموزش می بینند و نیازی نیست برای طی دوره از محیط کار خود منفک شوند.

pakistan_1_312571

این پزشکان در حین خدمت آموزش می بینند و نیازی نیست برای طی دوره از محیط کار خود منفک شوند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه توسعه چشمگیری در تحصیلات تکمیلی و آموزش های تخصصی و فوق تخصصی داشته ایم گفت: علاوه بر توسعه آموزش در تمامی مقاطع، در آموزش های مداوم جامعه پزشکی به منظور ارتقای توانمندی نیروی انسانی حوزه سلامت نیز تلاش های زیادی صورت می گیرد.

وی اجرای برنامه پودمانی پزشکی خانواده برای آموزش ۱۵ هزار پزشک عمومی شاغل در نظام سلامت را از جمله دوره های مهم مجازی برشمرد و گفت: این پزشکان در حین خدمت آموزش می بینند و نیازی نیست برای طی دوره از محیط کار خود منفک شوند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت به ارتقای آزمون های علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: حدود ۷۳ درصد این آزمون ها به صورت الکترونیک برگزار می شود.

وی آمایش سرزمین را از دیگر برنامه های مهم حوزه آموزش برشمرد و گفت: کشور به ۱۰ منطفه تقسیم شده و دانشگاههای مستقر در هر منطقه با یکدیگر همکاری می کنند، که این خود هم افزایی خوبی را فراهم می کند.

دکتر لاریجانی از فعالیت های بین المللی در آموزش علوم پزشکی سخن گفت و اظهار داشت: علاوه براینکه تمام دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و همچنین بیمارستان های آموزشی کشور اعتباربخشی شده اند، موفق شدیم تاییدیه ۱۰ ساله اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی را از فدراسیون جهانی آموزش پزشکی عمومی اخذ نماییم.

در ادامه دکتر محمد آسائی مشاور وزیر در امور بهداشتی با اشاره به اهمیت برنامه پزشکی خانواده و لزوم اجرای آن در تمام کشورها گفت: لازم است دقت شود که ما تیم پزشکی خانواده لازم داریم.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

pakistan_2_312572 pakistan_3_312573 photo_2019-12-11_09-37-01 pakistan_1_312571 photo_2019-12-11_09-37-01-min

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402