• 1398/12/11 - 12:19
  • بازدید: 432
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی: سامانه نوید یک دانشگاه مجازی است

معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی در ۷۰ دانشگاه کشور به منظور توسعه آموزش‌های مجازی خبر داد.

معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی در ۷۰ دانشگاه کشور به منظور توسعه آموزش‌های مجازی خبر داد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی-دکتر آیین محمدی ضمن بیان این مطلب از طراحی سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی خبر داد و اظهار کرد: این سامانه را که از آن به عنوان سامانه "نوید" یاد می‌شود، به صورت رایگان به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه دادیم و در حال حاضر ۷۰ دانشگاه علوم پزشکی در کشور از آن استفاده می‌کنند و تمام پشتیبانی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی مجازی تامین می‌شود.

معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی سامانه "نوید" را یک دانشگاه مجازی توصیف کرد و تصریح کرد: تمامی اساتید و دانشجویان در سطح کشوری می‌توانند از سامانه فوق استفاده کنند و این سامانه کل فرایندهای یادگیری و یاددهی در فضای مجازی را پوشش می‌دهد؛ یعنی واحدهای درسی دانشجویان و اساتید در این سامانه تعریف می‌شود و امکان برگزاری آموزش مجازی در آن وجود دارد. حتی‌ امکان رد و بدل تکالیف، پرسش و پاسخ و برگزاری آزمون از طریق این سامانه نیز وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: سامانه "نوید" با اسم و آرم خود دانشگاه‌ها در فضای مجازی بارگذاری می‌شود و دانشجویان می‌توانند با این سامانه ارتباط بگیرند. بسیاری از دانشگاه‌ها با نسخه انگلیسی "نوید" به دانشجویان خارجی خود، به زبان انگلیسی آموزش می‌دهند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402