• 1399/12/18 - 08:39
  • بازدید: 539
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نسخه دوم سامانه جامع پایش فعالیت های آموزش مجازی کشور (رایابان) راه اندازی شد

نسخه دوم سیستم پایش فعالیت های آموزش مجازی کشور با نام رایابان 2 شامل نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی برای هر دانشگاه راه اندازی شد.

Rayaban

نسخه دوم سیستم پایش فعالیت های آموزش مجازی کشور با نام رایابان 2 شامل نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی برای هر دانشگاه راه اندازی شد.

معاونت زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی با توجه به درخواست های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور و نیاز به اطلاعات مربوط به عملکرد آموزش مجازی ایشان، نسخه دوم از سیستم آنالیز لحظه ای سامانه های نوید کشور را طراحی و راه اندازی کرد. در این سیستم که با عنوان فارسی رایابان 2 و عنوان انگلیسی National observatory system of e-learning activities راه اندازی شده موارد زیر پیش بینی شده است:

- آمار لحظه ای تعداد اعضای هیات علمی و دانشجویان موجود و فعال در سامانه های نوید، تعداد دروس فراخوانی شده و فعال، تعداد منابع، تکالیف، آزمون ها و گروه های مباحثه بارگذاری شده در سامانه به تفکیک هر یک از دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور

- در سامانه جدید هر دانشگاه دارای نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی برای خود است و می تواند علاوه بر اطلاعات فوق، آمار انواع محتواهای بارگذاری شده را در کل و به تفکیک دانشکده ها (به شرط انجام این تفکیک در سامانه مدیریت آموزش دانشگاه) مشاهده کند.

- امکان ایجاد نام کاربری و کلمه عبور برای هر یک از زیر مجموعه های هر دانشگاه توسط ادمین خود دانشگاه

- سامانه همچنين داراي برنامه كاربردي تلفن همراه (Mobile App) است كه از صفحه خود سامانه قابل دانلود است.

- سایر اطلاعات سامانه مانند مراکز آموزش مجازی معتبر، رشته  های مجازی دایر در کشور، ورود به سامانه های موکس کشوری آرمان و سامانه اعتباربخشی مراکز آموزش مجازی، دبیرخانه هر 10 کلان منطقه آمایشی و ... نیز در دسترس قرار دارد.

این سامانه به آدرس http://rayaban.vums.ac.ir  هم اکنون قابل بهره برداری است.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402