• 1398/10/09 - 16:30
  • بازدید: 601
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وزیر بهداشت موکس کشوری آرمان را رونمایی کرد

دکتر نمکی در جلسه ایی به همراه دکتر لاریجانی و کلیه مدیران معاونت آموزشی سامانه آرمان را رونمایی کرد

logoBanner1 (1)

دکتر نمکی در جلسه ایی به همراه دکتر لاریجانی و کلیه مدیران معاونت آموزشی سامانه آرمان را رونمایی کرد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- موکس ملی آرمان (آموزش رایانه ای ملی انبوه و نوین) در جلسه مدیران و دبیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد.

موکس (MOOCs)  یکی از روش های نوین آموزشی است.  MOOCs مخفف Massive Open Online Courses است و به دوره آنلاینی اطلاق می شود که از طریق وب و به طور آزاد به شرکت‌کنندگانی نامحدود ارائه می گردد. این دوره‌ها معمولاً مشابه دوره‌های دانشگاهی است. اغلب آنها زمان شروع و پایان مشخصی دارند. موک‌ها علاوه بر محتوای رایج درسی نظیر ویدئوها، متون و مجموعه مسایل، فضای تعاملی به وجود می‌آورند که دانشحویان، دانش ­آموزان، استادان و دستیاران آموزشی در آن شرکت کنند. این دوره‌ها توانسته اند گروه‌های مختلفی از مردم را از بسیاری از کشورهای جهان به خود جذب کنند.

دروس و دوره‌های با کیفیتی که به وسیلۀ استادان مطرح دانشگاه‌های کشور ارائه می‌شوند، گام مهمی را برای استفاده از فرصت‌های برابر آموزشی در سراسر کشور برای افراد علاقه مند ایجاد می کنند. این سامانه که در معاونت زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی طراحی و ساخته شده است می تواند در ایجاد مرجعیت علمی در منطقه و تحقق عدالت آموزشی، تاثیرات ارززشمندی داشته باشد.

محتواهای این سامانه با مشارکت بیش از 20 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور تهیه شده و به سرعت در حال گسترش است.

هم اکنون این سامانه با آدرس http://arman.vums.ac.ir  در اختیار همگان است.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

1 (3) logoBanner1-1-min

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402